Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Trådad diskussion i fliken Frågor och funderingar

Idag har jag glädjen att dela något jag hoppas att du kommer tycka lika mycket om - och kanske rent av längtat efter, precis som jag. Inte nog med att forumets födelsedagsmånad officiellt har startat, jag kan även meddela att vi numera har en trådad layout i kommentarsfältet för alla trådar och inlägg under fliken Frågor och funderingar i respektive område. 

 

Med en trådad layout kan du smidigt och enkelt svara på både ett ‘originalinlägg’ och/eller en annan användares kommentar i tråden. Jag bifogar en bild här nedan för att det ska bli extra tydligt. 

 

Trådade svar skärmklipp.PNG

 

På bilden ovan har jag skapat ett inlägg som jag sedan har svarat på. Svaret lägger sig då direkt under och i linje med ‘originalinlägget’ precis som det tidigare har fungerat i forumet. Som du ser har jag sedan valt att svara på kommentaren till originalinlägget. När jag gör det lägger sig kommentaren under inlägget jag svarar på, men med ett litet indrag. Detta gör att det blir enklare att svara på andra användares kommentarer och att det enklare går att ha en diskussion i tråden då det skapar ett mer följsamt flöde och en tydligare struktur i den pågående diskussionen. 

 

För att svara på ett originalinlägg trycker du på knappen SVARA lokaliserad till höger under originalinägget. När du svarar på ett originalinlägg lägger sig kommentaren direkt under och i linje med originalinlägget. 

 

För att svara på en kommentar i tråden trycker du på knappen SVARA lokaliserad  till höger under just den kommentaren du vill svara på. Då lägger sig ditt svar under kommentaren i fråga med ett litet indrag. 

 

Jag hoppas den här funktionen gör diskussionen i fliken Frågor och funderingar tydligare för dig. Har du några frågor kring hur den fungerar eller vill du ha mer information/ge oss feedback är du varmt välkommen att lägga en kommentar här nedan.

Medverkande