Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Sök istället efter 
Menade du: 

Ny version av appen för Tid Smart/Pro

(uppdaterad av Joanna Norlander APPLICATION SPECIALIST ‎2022-01-13 13:39 )

Vi börjar året med en fortsättning av förbättringarna i appen! Under 2021 gjorde vi bland annat förbättringar i gränssnittet generellt och vi gjorde även insatser i delen för tidregistreringen.

 

Till den här versionen av appen har vi haft fokus på delarna Kontakter och Uppgifter (Pro). 

 

Ny layout på startsida (Pro)

Det första du kommer lägga märke till är att startsidan har fått en ny och förbättrad layout. Det nya gränssnittet ger dig en bättre överblick av din planering samt dina uppgifter och favoritmarkerade projekt.

Du kan enkelt navigera mellan de olika dagarna i kalendern för att se vilka delegerade arbetsuppgifter som är planerade för respektive dag. Du kan även se uppgifter som du själv har skapat och gå till dina favoritprojekt. Från startsidan kan du dessutom registrera tid mot både enskilda uppgifter och projekt.

Min planering.jpgMina uppgifter.jpgMina favoritprojekt.jpg

 

Nyheter i modulen Uppgifter (Pro)

Uppgifter har fått en ny layout och ett tydligare gränssnitt som gör det enklare att överblicka alla dina arbetsuppgifter. Växla mellan visningsläget lista- eller kortvy genom att klicka på de tre prickarna uppe till höger och navigera mellan uppgifter som är:

 

  • Kommande

  • Pågående

  • Närmar sig slutdatum

  • Försenade

  • Ej datumsatta

  • Klarmarkerade

Du har även möjlighet att koppla en uppgift till ett projekt, en affärsmöjlighet eller en kontakt. 

 Filtrering.jpgVisningsläge.jpgUppgifter.jpg

Nyheter i modulen Kontakter

Modulen Kontakter har fått en ny layout och ett tydligare gränssnitt som gör det enklare att navigera mellan företag, personer och medarbetare samt snabbt få tillgång till kontaktinformation. Klicka på ikonen för att ringa, smsa eller skicka e-post till någon av dina kontakter.

Kontakter.jpg

I detaljvyn får du en tydlig översikt av respektive kunds projekt och om du har Tid Pro kan du även se samlingsprojekt, affärsmöjligheter, offerter och avtal. Du kan enkelt skapa anteckningar, uppgifter (Pro) och ladda upp filer direkt på kontaktkortet (Pro).

 Kontakt.jpg

 

Arbetar du idag i Tid Smart, men är nyfiken på Tid Pro? Missa då inte detta inlägg där vi beskriver vad en uppgradering ger dig: Upptäck fler funktioner