Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Vi summerar mars månad i forumet!
Hej! Jag kan nu meddela att idéhanteringen officiellt har flyttats till våra produkter och att vi inte längre har idéflikarna i forumet. Vi har sparat alla idéer som fanns publicerade i forumet och ser fram att ta del av ännu fler tankar och önskemål i respektive produkt. Önskar er alla en fortsatt fin vecka! /Agnes
Vi arbetar hårt för att dina produkter alltid ska vara dig tillgängliga, men ibland uppstår tyvärr incidenter och fel. Vid en eventuell incident eller bugg informerar vi dig så fort vi bara kan. I fliken Driftinfo kan du läsa om pågående driftstörningar och i fliken Kända fel får du uppdateringar om pågående fel och buggar i dina produkter. Vi uppdaterar kontinuerligt tills incidenten eller felet är löst. Genom att prenumerera på fliken Driftinfo samt Kända fel i för dig relevant område missar du inte viktig information om din produkt. Varje gång ett inlägg publiceras i fliken får du en uppdatering direkt till din mejl. För att prenumerera på en flik gör du följande: Logga in i forumet Navigera till Driftinfo eller Kända fel i relevant område Klicka på de tre grå prickarna och välj sedan prenumerera i drop-down listan
Årets kortaste månad är över och vi sammanfattar den som vanligt. Läs mer i inlägget!
Hej igen! Då missförstod jag dig. När jag kikar närmare på felmeddelandet i din bifogade bild så ser jag att det ärkonstiga tecken istället för å, ä och ö. Tänker att det skulle kunna bero på att du inte hade systemspråket svenska i din dator när du skapade filen kanske? Prova att byta systemspråk så bör det fungera att skapa om filen och skicka in den sedan. Om jag är fel ute så vill jag be dig höra av dig igen så ordnar jag såsupporten tar kontakt med dig för vidare hjälp. Trevlig eftermiddag! Tinna
Awesome