Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Läs steg för steg eller se filmerna om hur du kommer igång med fast prissättning.
HejDet har inte hänt något sedan denna fråga skrevs 2016?
Hej.Vi kan väl förutsätta att hela inventarien har mottagits även om den inte betalats. Alltså ska hela inventarievärdet in i anläggningsregistret och även i bokföringen. Du får helt enkelt lägga upp en skuld i bokföringen som du bokför delbetalningarna mot.I Anläggningsregistret lägger du upp en tilläggstillgång kopplad till den du har så att det totala värdet blir korrekt enligt faktura eller avtal, använd samma anskaffningsdatum som på den första delen och gör sedan avskrivning på tillägget så att du kommer ikapp.
Hej @Emfraden Du får ursäkta ett något sent svar utav mig här i forumet men har verkligen försökt djupdyka in i din frågeställning. Jag har tillsammans med mina kollegor kikat på det och frågan är om det inte hänt något tokigt i automatiseringen som Advisor Period & År har, alltså att något hänt närman gjort vissa saker manuellt som programmet annars gör automatiskt till exempel. Tyvärr så har jag svårt att svara på exakt vad det kan vara eftersom jag inte ser helheten av dina siffror och i programmet.Du är varmt välkommen att kontakta oss på supporten per telefon så ska vi kika på det tillsammans där. Ha en fin eftermiddag! /My
Tack! Jag löste det allt med avskrivningarna till slut 🙂
Genvägar