Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
Redovisnings- & revisionsbyrån
avbryt
Visar resultat för 
Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Hej! Gå in under Start - Resultaträkningsmall och klicka på Ny-knappen upptill. I fönstret som öppnas väljer du att skapa en ny rubrik och vad den ska heta. I rullisten Placera inom väljer vart du vill att rubriken ska ligga i mallen och undertill skriver du in vilka baskonton som ska omfattas. Vill du ange ett intervall gör du det med två punkter emellan första och sista kontot. Är det blandade konton sätter du ett kommatecken mellan dem. Under knappen Utskriftsegenskaper kan du göra ytterligare val för hur din nya rubrik ska hanteras av programmet.
Hej! Nej, det kan man inte göra. Även om du ändrar till något annat namn så byter programmet tillbaka till standardnamnet igen automatiskt.
Hej! För att kunna ändra där får du gå in under Start - Kontoplan och saldon. Du har kolumnen Saldo föreg. år till höger. Notera att det inte får bli någon diff kvar nedtill när du lagt in dina siffror. Ändringen slår sedan igenom till årsredovisningen.
Jag tar självklart dina synpunkter vidare till vår utvecklingsavdelning och även till vår dokumentationsavdelning för att förtydliga hjälpavsnitten.
Tack för det! Nu ska jag kasta mig över den hemsidan och försöka bringa ordning i mina kopplingar.
Genvägar