Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Hejsan!Har du fått något felmeddelande när du har försökt importerat en SIE4-fil med sexsiffriga konton i Visma Skatt? Oavsett om kontot har fyra eller sex siffror ska dess värde läsas in i Visma Skatt precis som i Visma Bokslut. Jag testade även själv att importera en SIE4-fil med sexsiffriga konton till Visma Skatt för att kontrollera om det fungerar och det gick att läsa in filen utan problem.
Hej!Du kan ändra/lägga till prislista på befintliga kunder med funktionen massuppdatera redigera grunduppgifter.Det går inte att byta prissättning på existerande uppdrag för många kunder samtidigt beroende på den mängd felhantering och validering som måste göras då.Med vänliga hälsningarBjörn Lindström
Hej!Balansomslutning mm hämtar du upp om du klickar på Redigera på dokumentet. Högerklicka på fältet där du vill ha det och sedan väljer du Hämta grunduppgifter. Markera och klicka på Överför.Du kan inte hämta för tidigare år, utan du skriver in beloppet manuellt. Här kan du läsa hur nyckeltalen räknas ut Ekonomisk översikt »Om det ska vara decimaler eller inte kan du ställa in generellt för varje kolumn under Ändra. Är det bara för visst belopp högerklickar du i den cellen och väljer Egenskaper cell och här kan du ändra typen.
Hej!Jag ser att du har varit i kontakt med vår kundtjänstavdelning och fått hjälp där men en ny licensnyckel.
Vad kul att ni för 2 år sedan hade denna funktion. Men nu har ni tagit bort den funktionen för vissa typer av SIE-4-filer. Mindre bra. 😞
Morgonsoffan
Genvägar