Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Jag tror det kan bero lite på vilken typ av kapitalvinst det är. Om det t ex gäller aktier så måste dessa överlåtas genom gåva före avyttring som leder till vinst eller förlust.
Hej! Jag är lite osäker på vilka kommentarer du menar. När du väljer Åtgärder till bokslutsbilagorna kan du skriva Kommentarer. Dessa kommentarer följer med när du skapar nytt bokslut och baserar på ett tidigare. Du får gärna återkomma med ytterligare info i tråden.
Hej!Vi beräknar att släppa nästa version av Visma Bokslut under vecka 51.
Tack Leif G för ditt långa svar. Det känns verkligen roligt att någon vill engagera sig så för en person man inte känner.En riktigt God Jul önskar jag dig också! (PS. Jag har fått svar från revisorn hur jag ska göra, så problemet är löst.)
Hej!I årets programversion väljer du Arkiv - Öppna. Längst ner i Visa filer från väljer du det år det gäller och skattefilen kommer då att visas i listan. För att öppna filen dubbelklickar du på den. Du får då frågan om du vill öppna i gammal version eller importera till den nya versionen och du väljer att öppna i den gamla versionen. Du kan sedan redigera deklarationen. För att kunna öppna den måste du ha version 2012.2 installerad på din dator. Har du inte det kan du ladda ner den från vår hemsida www.vismaspcs.se- Support - Ladda ner - Ladda ner äldre versioner av Visma Skatt.
Morgonsoffan
Genvägar