Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Hej! För att kunna ändra där får du gå in under Start - Kontoplan och saldon. Du har kolumnen Saldo föreg. år till höger. Notera att det inte får bli någon diff kvar nedtill när du lagt in dina siffror. Ändringen slår sedan igenom till årsredovisningen.
Jag tar självklart dina synpunkter vidare till vår utvecklingsavdelning och även till vår dokumentationsavdelning för att förtydliga hjälpavsnitten.
Tack för det! Nu ska jag kasta mig över den hemsidan och försöka bringa ordning i mina kopplingar.
Om det är ingående värden för föregående år du menar så går dessa inte att hämta in, utan du får helt enkelt ange beloppen manuellt i noten. Är det däremot ingående värden för bokslutsåret som du vill plocka fram gör du det genom att lägga in ett F i formeln. Om du t ex vill visa ingående värde för varulager på konto 1410 skriver du #BF1410#.
Hej Kajsa! Gå in i redigeringsläget på noten och lägg ett minustecken framför formeln på den rad där du vill presentera minusposten. Då presenteras samma belopp som tidigare, fast som minuspost.
Genvägar