Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Hej! Om det fungerar i Visma Byråstöd så skulle det kunna vara så att det är brandväggen eller antivirusprogram som stoppar detta. I din brandvägg och/eller antivirusprogram gör du undantag för .exe-filen. Har du den senaste versionen av Visma Skatt så heter den Skatt2013B.exe /Anna
Hej!Jag skulle tro att detta problem beror på Skatteverkets filöverföringstjänst, för vi har haft flera kunder som fått detta problem idag och tjänsten ska absolut kunna ta emot filer med det datum du angiver. Nu ser jag dock att de har stoppat tjänsten på grund av tekniskt underhåll, så troligtvis jobbar dem på att fixa problemet. Enligt deras information ska tjänsten vara igång igen den 9/1.http://www.skatteverket.se/foretag/sjalvservice/allaetjanster/tjanster/filoverforing.4.1f604301062bf0c47e8000527.html
Hej!Om du går in under Start - Balansräkningsmallkan du markera Urvalet Alla och se vilka bokföringskonton som hamnar under en viss rubrik som standard.För att flytta ett konto till en annan rubrik kan du markera och högerklicka på "mappen" där du vill ha kontot och välja Egenskaper rad... I fältet Baskonto kan du skriva dit det konto du vill ska hamna under rubriken. Står där redan konton avgränsar du med kommatecken.Har ett belopp hamnat på felaktigt konto justerar du det under Kontoplan och saldon.
Hej hej!När du står i blankettöversikten i programmet kan du välja att Skapa ny. Klicka påJämkning/Preliminärdeklaration, här kan du nu välja enblankett för preliminär inkomstdeklaration.Har jag missförstått din fråga eller om du har fler funderingar får du gärna återkomma här!
Ja, de belopp som anges i bilagan bör vara periodiserade och klara, för någon periodisering görs inte automatiskt i bilagan.
Morgonsoffan
Genvägar