Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Hej @Angelica Tack för att du kontaktar oss. Det låter som om du tänker helt rätt. Först måste den tidigare redovisningsbyrån uppgradera kunden till Visma eEkonomi Smart och sedan avsluta samarbetet. Efter detta bjuder den nya byrån in kunden till eEkonomi Smart. När detta är genomfört kommer du att kunna se all information i eEkonomi, inklusive bildunderlag och verifikationer. Om kunden sedan inte längre ska ha tillgång till programmet behöver den nya byrån, efter att samarbetet har upprättats, ändra varianten på samarbetet till Visma eEkonomi Start. Har du några följdfrågor eller funderingar så är du alltid välkommen att höra av dig till oss eller till våra kunniga kollegor på supporten. /Tinna
Hej@marieH, Tack för att du delar med dig av dina idéer! Vi kommer ta med oss dina tankar kring en tydligareöversikt hur attestordningen ser ut, och att ändra attestant direkt på fakturan. Om du som byrå samarbetar med en kund i en annan variant än eEkonomi Pro, kommer du kunna arbeta med attestfunktionerna i programmet och sätta upp ett flöde där dina kunder är attestanter. Om slutkunden arbetar i eEkonomi Pro kommer de också kunna göra inställningar för attest, men annars är det bara du som byrå som kommer åt inställningarna. Önskar dig en fin dag! / Hanna B
@JenSun Ja slå oss gärna en signal så får vi kika på hur det ser ut. /Tinna
Hej @Christel9 Himla bra fråga 🙂 En kollega till mig kommer att ta kontakt med dig och så löser vi det utanför forumet. /Tinna
Hej @Rickard1 Tyvärr finns ingen sådan funktion i VIsma eEkonomi utan du får skapa en artikel per språk precis som du själv var inne på. Det är möjligt att det finns någon integrationslösning där du kan få artiklarna på olika språk. För mer information rekommenderar jag sidan Visma Integrationer. Ha en fin dag /Tinna
Morgonsoffan
Genvägar