Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Vi har under dagen sett att Inloggningen till Mina Tjänster varit mycket stabilare och inga större avbrott har inträffat som gårdagens avbrott. En åtgärd på problemet håller nu på att implementeras och vi kommer att fortsätta bevaka att Inloggningen till Mina Tjänster fungerar fullt ut under helgen.Om det inte fungerar, avvakta en stund och försök logga in på nytt efter en stund. Du kan ävenprova attrensa Cachei din webbläsare och försöka logga in på nytt.
Hej Lena, Förstår att det känns frustrerande men jag vill samtidigt tillägga att vi har inte slutat att utveckla för nämndaprogram även om det kanske upplevs så eftersom det händer så mycket spännande i eEkonomi. Dock är det precis som min kollega My skriver gällande byråprodukterna just nu. Tack för ditt inlägg! /Tinna
Hej Helge, Pratade med mina kollegor som arbetar med Visma Bokslut ochsom du säger så är detta inte åtgärdat ännu. Jag har framfört ditt meddelande till ansvarig och hoppas precis som du att detta åtgärdas inom kort. /Tinna
Hej Lars, Hörde att du redan fått svar av min kollega per mejl. Ha en fin dag! /Tinna
Hej Helena, I företagstablån på knappen Inställningar anger du skatt på obeskattade reserver. Behöver du ytterligare hjälp är du välkommen att kontakta supporten för Visma Koncern så hjälper de dig gärna. /Tinna
Awesome
Genvägar