Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Hej Svenne, Det finns ingen mall i programmet. Du kan själv byta ut texten manuellt i årsredovisningen. Det kan du göra genom att tex exportera ut till Word och göra ändringen där. Inne i programmet går du då på Arkiv - Export - Årsredovisning till textfil. Alternativt stå på det dokumentet du vill redigera och sedan klicka på Redigera och därmed göra dina ändringar direkt i Bokslutsprogrammet.
Resultat efter finansiella poster och resultat efter finansnetto är samma och formeln för detta i programmet är #Resultat efter finansiella poster#.
Tack. Nu hittade jag det på C:\
Hej Per Jodå, jag har tyvärr negativt på både tillgång och eget kapital. Jag tror att programmet räknar rätt för dividerar man två negativa tal så blir svaret ett positivt tal (-6/-3=2) Men jag kan ju ta bort formeln och skriva soliditeten i "klartext" för den här årsredovisningen . Hoppas att inte fler får detta problem men det borde kanske finnas någon form av spärr eller varning. Hälsningar Triss
Hej Caisa Konto frågorna bör du ta med din revisor så att det hamnar rätt, men grupp 5 låter rätt om det är föreningens kostnader. Ja, du kan ändra till nästa års bokslut och ja det blir konstigt med jämförelsen, men du får jämföra 39 mot 30 för att få korrekt jämförelse vid de tillfällena. Ja, huvudintäkten bör hamna på 30 konton, men kontrollera med din revisor även i detta fallet för att få rätt svar. Trevlig helg
Morgonsoffan
Genvägar