Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Hej @Jocke - JP Ekonomiservice Om du vill kan du slå oss en signal så får vi kika på om du (mot förmodan) gör något fel. Vi vill självklart hjälpa till så mycket som möjligt från vårt håll. /Tinna
Hej!Ja, det är väl vad jag kommit fram till också vad gäller de två kronorna. Jag gör så!Samma sak vad gäller ruta 3.24. Ville bara kolla så att jag inte missat något.Tack för svar och trevlig helg!Elisabet
Tack snälla för svar!Elisabet
Hej! Vi tar till oss era synpunkter och förstår att hanteringen för att kunna se vilka leverantörsfakturor som inkommit till skanningscentralen som pappersfakturor hade kunnat förändras och förbättras. Idag presenteras inte den informationen i programmet men vi tar till oss era förslag och kollar vidare på dom men kan inte säga om eller när en ändring görs, med de sagt så jobbar vi såklart ständigt för att förbättra programmet. Vårt tips är att skicka ut informationen som ett nyhetsbrev till alla leverantörer som ett steg i att påminna alla leverantörer om kundens digitala resa.
Vill rapportera en bugg i attestfunktionen. Om jag gått igenom det jag ska attestera och sedan väljer att masshantera mina attester så ser jag alla fakturor som ska attesteras men inte bara mina utan även kollegors attester som jag inte ska se eller attestera. Inte så bra.
Morgonsoffan
Genvägar