Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Sök istället efter 
Menade du: 
(uppdaterad av Niklas Crona CONTENT PRODUCER ‎2021-02-19 14:37 )
  • 0 Svar
  • 1 gilla
  • 183 Visningar

Vill du lära dig mer om dina program från Visma Spcs? Eller kanske få inspiration hur du blir en digital byrå?

Då ska jag ge dig lite tips på olika sorters utbildningar!

Först och främst vill jag tipsa om vår utbildningswebb. Här hittar du alla våra utbildningar samlade på en och samma plats och du kan söka dig fram och hitta den utbildningen/utbildningarna som lockar just dig och dina behov. Du kan också lära känna alla våra fantastiska lärare!

För redovisningsbyråer

Vi har också utbildningar som endast riktar sig mot redovisningskonsulter. 

Webbinarie i Visma Advisor Period & År

Vill du få en grundlig genomgång av vårt webbaserade skatt- och bokslutsprogram? Då tycker jag att du ska anmäla dig till det kostnadsfria webbinariet Arbeta smart med dina årsavslut.

Onboarding Free

Är du en mindre byrå som vill förstå hur våra molnbaserade produkter samverkar med varandra? Här får du en övergripande systemgenomgång i Visma Advisor, Visma eEkonomi, Visma Advisor Period & År och Visma Ekonomiöversikt.

Läs mer om Onboarding Free

Nyhetswebbinarier

Ett nytt koncept som startade i november 2020 är våra kostnadsfria nyhetswebbinarier. Under cirka 20 minuter presenteras nyheter och tips i våra tjänster Visma Advisor, Visma Advisor Period & År, Visma eEkonomi och Visma Ekonomiöversikt.

Läs mer om våra nyhetswebbinarier.

Hitta inspiration

Det finns också utbildningar med fokus på affärsutveckling för din byrå, exempelvis hur du blir en digital byrå med Visma Smarta Byrån, hur du ska tänka med fastpris eller hur du enkelt kan arbeta med dina kunder i Visma eEkonomi. Du kan också titta på redan inspelade webbinarier kostnadsfritt.

Läs mer om våra kostnadsfria webbinarier.

Medverkande