Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
Visma Administration, Fakturering & Förening
avbryt
Visar resultat för 
Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Hej @Mikael51 För vilken ledtext tog du bort villkoret? VAT-nummer bör komma med även om du inte har bockat i Eu-kund med VAT-nr. Vissa ärenden som är komplexa eller specifika för ditt program kan vara svåra att besvara här i forumet. För att kunna ge dig den bästa möjliga hjälpen rekommenderar jag att du kontaktar en utav våra partners som kan skräddarsy en fungerande mall till er. Ha en fortsatt fin dag. // Anton
Hej @nicke_7 Tack för att du skriver till oss i forumet. För att lösa detta behöver du kontakta mina kollegor på supporten. Denna veckan har vi chatten stängd men du når supporten på telefon 0470-70 62 00. Måndag - Torsdag: 9-16.30Fredag: 9-16 Välkommen att kontakta supporten //Tinna
Hej @BetongPehr Det alternativet finns inte i programmet idag. Om du vill får du gärna lämna det som ett önskemål till våra utvecklare av Visma Administration. I Visma Administration finns en knapp som heter Förbättringsförslag lokaliserad en bit till höger om mitten av programmets header. Klicka på knappen och du länkas vidare till ett formulär där du kan lämna ditt önskemål. Ha det fint //Tinna
Härligt att höra @BetongPehr Ha en fin dag och hoppas vi ses i forumet framöver. //Tinna
Hej @Bitte_3 Tack för att du ställer din fråga i forumet och välkommen som ny forummedlem. Den text som du hänvisar till beskriver hur du numera kan välja ett annat konto för kundfordringar än det som standardmässigt används i företaget. Det standardkontot hämtas från fältet Kundfordran under Arkiv - Inställningar - Företagsinställningar - Företag - Kontonummer. Om du vill använda ett annat konto för en specifik kund, kan du göra det genom att ändra kundfordringskonto i kundregistret. Vill du göra ändringar kan du gå till Försäljning - Kunder och välja aktuell kund. Här anger du ett annat konto för kundfordringar. Detta ger dig möjlighet att hantera och spåra kundfordringarna på ett mer detaljerat sätt. Gör du inget aktivt val kommer programmet att hämta kundfordringskontot från Företagsinställningar. Har jag missförstått din fråga eller om du har några följdfrågor så bara återkom. Vi hjälper dig gärna. //Tinna
Awesome
Genvägar