Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
Visma Administration, Fakturering & Förening
avbryt
Visar resultat för 
Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Nu är det snart dags för en ny version av Visma Administration!
Hej @Liselott Oldin1 Jag har rapporterat detta till vårt team som har hand om telefonin och fått svar att när vi kontrollerar våra register och testar att ringa med ditt kund/organisationsnummer fungerar det utan problem. Det skulle kunna vara så att det är kopplat till din telefon och därför skulle vi vilja be dig att prova följande nästan gång du behöver support: * Var noggrann med att knappa in numret långsamt och vänta tills det är dags.* Testa med en annan telefon. Om det fungerar med annan telefon, är vi intresserade av vilken modell du har på den telefon som inte fungerar, det kan hjälpa oss att utreda varför vissa inte kommer igenom. Ha en fin eftermiddag /Tinna
Hej @Liselott Oldin1 Det kostar inget att ansluta sig till tjänsten. Att skicka påminnelse och inkassokrav via tjänsten är kostnadsfritt för dig som har ett momsregistrerat företag. Skulle du välja att skicka ett ärende vidare till Kronofogden tillkommer en avgift som du får tillbaka om kunden betalar sin skuld. Instruktioner för hur det fungerar, hur du kommer igång och mycket annat finns i hjälpavsnittet Detta är Visma AutoCollect Kika på det och återkom om du vill ha hjälp. //Tinna
Hej @Helenale!I senaste versionen av Visma Administration som släpptes i slutet av oktober så gjordes en liten förändring för få en förbättrad samdebitering. Det kanske är något som kan underlätta för er. I senaste versionen så kommer de betalfiler du skickar framöver att samredovisas per betalsätt och datum och inte per leverantör och datum som det varit tidigare.Om det är så att ni redan har den senaste versionen vänligen återkom så kikar vi vidare på det.// Anton
Skönt att höra! Tack för återkopplingen /Tinna
Awesome
Genvägar