Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
Visma Administration, Fakturering & Förening
avbryt
Visar resultat för 
Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Hej! Det är intressanta funderingar du har! Vi ser att intresset från byråer att arbeta webbaserat stadigt ökar och därför lyfter vi fram eEkonomi. Vi vill dock ge de byråer som trivs med Administration möjlighet att fortsätta arbeta där tillsammans med sina kunder och därför släppte vi i början av året möjligheten att samarbeta med sina kunder i eEkonomi Fakturering. Med denna lösning kan slutkunden arbeta webbaserat medan byrån kan fortsätta arbeta i det system de tycker om och är mest effektiva i, vilket då är Visma Administration. Man får det bästa av två världar helt enkelt:) 2017 släpptes den första versionen av Administration med en Sql-server som grund. Även det var ett stort arbete som gjordes för att vi ville framtidssäkra systemet och ge Administration de bästa förutsättningarna för att fortsätta växa. /Joanna
Ahh, så det nya smarta är att min kund kan hantera betalningen i eEkonomi o att vi får över det till Visma Admin.Tack för att du förklarade så att även jag förstod till slut. 🙂//Pelle
Hej @OnStege Jag är inte helt med på vad du menar här riktigt måste jag erkänna.Skulle du vilja förtydliga med lite mer information om vad som sker mer exakt i processen av den inskannade fakturan och vad som behövs åtgärdas när den skannats in i Administration? /My
Hej Anders, Ja det ska gå. I vårt skriva hjälpavsnittNär kan jag låsa upp en låst period/år?kan du se hur du går till väga i Administration 200. Vi börjar där så får du gärna återkomma om det inte fungerar för dig. /My
Hej!Vi har webshop med en hel del ordrar som strömmar in och som vi hanterar i Visma 1000. Ibland har vi en fråga till kunden och vill då ringa eller maila. Då finns den fantastiskt bra fliken "kunduppgifter" på själva ordern man är inne o jobbar i. Där kan man få fram kundens namn och adress. Det var ju säkert jättebra på den tiden man skrev ett brev till kunden om man undrade något.Nu vill man som sagt kanske hellre ringa eller maila för ett snabbare svar. Då får man vackert memorera eller klippa ut kundens namn, byta huvudflik till "Kunder", klistra in eller skriva in kundens namn och trycka sök. Nu kommer kundens telefonnummer ut! Tjohoo! Alternativt göra det i sin mail där orderbekräftelsen då snällt kommer upp med telefonnumret synligt på en gång.Alvarligt så känns det lite som ett dåligt skämt varje gång man klickar på "kunduppgifter" av bara farten och inser att det ju inte står telefon eller mail där. Kan ni fixa det tack! ?
Awesome
Genvägar