Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
Visma Administration, Fakturering & Förening
avbryt
Visar resultat för 
Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Hej Agneta! Du lyfter att du vill att din redovisningskonsult skulle kunna logga in och kolla underlagen som ligger digitalt i systemet. Jag får hänvisa till IT-stöds support hur/om du kan lösa detta. I vårt webbaserade ekonomiprogram Visma eEkonomi kan du samarbeta med din byrå, vilket innebär att du och din byrå delar samma program. Ni har tillgång till samma uppgifter och slipper därmed skicka uppfterna fram och tillbaka.Ha en fortsatt fin dag!Mita
Hej!Programmet Visma Administration är i princip helt anpassat efter faktureringsmetoden även om vi ibland stöter på kunder som använder programmet för att bokföra enligt kontantmetoden. I praktiken skulle du kunna använda dig av journalerna i programmet men välja att journalerna inte ska gå direkt till bokföringen. Den inställningen gör du under Arkiv - Inställningar - Företagsinställningar - Bokföring. Sätt en markering i rutan Bokför journaler och momsrapporter manuellt för att journalerna inte ska föras över automatiskt till din bokföring. Hoppas att detta kan hjälpa dig och om du har några följdfrågor så är du alltid välkommen att höra av dig till oss. Ha en fortsatt fin eftermiddag! //Tinna
Hej @micke-esk Förstår att det hade underlättat för dig om du kunnat sortera på datum men precis som du skriver så går inte detta i dagsläget. Vet inte om du har provat att koppla underlagen via Inläsning underlag? Då skapa verifikationerna med automatik och även om du inte kan sortera på datum så kan du söka på datum.Sedan är du självklart välkommen att lägga ett önskemål om programförbättring till våra utvecklare.I Visma Administration finns en knapp som heter Förbättringsförslag lokaliserad en bit till höger om mitten av programmets header. Klicka på knappen och du länkas vidare till ett formulär där du kan lämna ditt önskemål. Önskar dig en fin dag //Tinna
Hej, Som jag nämnde i mitt tidigare inlägg är detta ärendet nu löst. Vi ber om ursäkt för fördröjningen och besväret det har orsakat. Jag har kollat med mina kollegor som arbetar med kompensationsfrågor och i den här situationen kommer vi inte betala ut någon kompensation enligt våra avtalsvillkor.
Hej @Cajjan, Lösningen på din fråga tror jag att du kan hitta i tråden Kreditera en leverantörsfaktura som är periodiserad och om du har några följdfrågor eller funderingar så hjälper vi dig gärna. VIll du hellre att vi visar dig i programmet så är du välkommen att höra av dig till mina kollegor på supporten. Ha en fin dag och välkommen som ny forummedlem 🙂 //Tinna
Awesome
Genvägar