Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
Visma Administration, Fakturering & Förening
avbryt
Visar resultat för 
Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Hej Maria 157! Malleditorn är en stor och komplex funktion i programmet. Det är en stor fördel då det finns stora möjligheter att individanpassa utskrifter, men jag förstår att det även tar tid att sätta sig in i funktionen. Att göra om programdelen skulle innebära ett stort arbete och i dagsläget finns det andra saker som behöver prioriteras den närmaste tiden. Som hjälp framåt för både dig och andra användare vill jag rekommendera våra supportdokument och filmer. Dessa hittar du i hjälpavsnittet Gör malländringar. Är det så att du vill ha hjälp med mer avancerade malländringar vill jag även slå ett slag för våra duktiga partners som kan bygga mallar specifikt för dina behov. Du hittar kontaktuppgifter till våra partners på vår hemsida: https://vismaspcs.se/kontakta-oss/partners-och-aterforsaljare Jag hoppas att dessa två tips kan hjälpa dig och andra användare vidare. /Joanna
Aha. I mitt fall är det en stor debetfaktura och sedan har jag fått en kreditfaktura på en liten del av originalfakturan, så det är inte samma belopp. Men då ordnar jag det på annat vis! Tack ändå för förklaringen!
Hej dmd-consulting, Jag håller med om att det är ett lite annorlunda betalningsvillkor. Bra att du klurat ut hur du kan lösa detta manuellt. När det gäller att redigera datumet för nästa påminnelse så är detta ett nytt önskemål för oss. Det är inget som är planerat att justeras just nu men är ni fler som har samma behov så får ni gärna göra ett inlägg i tråden. /Tinna
@warriland Jag sökte vidare i ämnet och det visar sig att vi (inte jag då tyvärr) har uppmärksammat detta och arbetar på en lösning. Fick ingen information om prognos på det bara att vi arbetar för att lösa det. Håll ut och tack för att du såg informerade mig! /Tinna
Har jobbat i många år med Administration 2000 och har ett kundregister med många frekvent handlande kunder.Har i dagarna publicerat en ny hemsida med Webshop+ och integrerat med Adm 2000. Har upptäckt att det inte går attta medbefintligt kundnummer från Adm 2000 tillWebshop+ utan det skapas ett nytt. Vårt kundregister kommer bli jättestort ochdet blir mycketmanuell hanteringnär man villha ut statistik.Det funkar ju så bra att uppdatera såväl artiklar, som att överföra order i systemet.Det skulle behövasmotsvarande uppdateringsmöjlighetgällande kundnummer.
Genvägar