Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Hej @AnnnaL Tack för att du hör av dig till oss. Nej du kan inte ha specifika mallar för betalningspåminnelser på kundnivå. Du kan ha olika påminnelsetexter för första, andra och tredje påminnelserna (kraven) som du skickar till dina kunder men det gäller för samtliga kunder i så fall. Vill även passa på att slå ett slag för vår kostnadsfria tjänst Visma Autocollect där du kan skicka förfallna kundfakturor direkt från ditt program till Visma Amili för professionell påminnelse- och inkassohjälp. Du får full kontroll på dina obetalda fakturor och med en inkassotjänst i ryggen får du som regel betalt snabbare än när du skickar egna påminnelser. Du väljer själv vilka fakturor du vill skicka och när kunden betalar får du en automatisk registrering av betalningen direkt i ditt program. Läs gärna mer i hjälpavsnittet Detta är Visma AutoCollect Trevlig helg och välkommen tillbaka till forumet framöver. /Tinna
Hej @Cantab Tack för att du hör av dig till oss. Det finns en mall som du kan byta till som heter Faktura Silver Standard - utan artikelnummer. Mer information finns i hjälpavsnittet Mallar för nedladdning. Läs under rubriken Dokumentmallar med temat Silver - Fakturamallar. Fastnar du i något moment så är du alltid välkommen att höra av dig till oss i forumet eller till våra kollegor på supporten om det skulle vara lite mer brådskande. Lycka till och ha en fin dag. /Tinna
För er kunder som nåtts av nedan mejl idag kopplat till inskannade PDF-fakturor, har problemet nu löst sig och era fakturor kommer att läsas in i programmet under kommande dagar. Problemet är som sagt löst och tjänsten fungerar som vanligt igen och fakturor kan skickas till org@autoinvoice.se "HejVid vårt kontinuerliga systemunderhåll har vi funnit följande felaktigheter i det inkommande mailflödet:Bifogat E-post har adresserats till en adress som vi inte finner registrerad hos ScancloudVänligen kontrollera e-postadressen för eventuella felstavningarDe vanligaste anledningar för detta meddelande är felstavning i e-postadressen eller attmottagaren avslutat sin tjänst hos oss.Om ni anser att e-postadressen är korrekt kontakta er kund för information om eventuella förändringar.Nedan följer information om den feladresserade e-posten." Klicka på prickarna uppe till höger och välj Prenumerera för att få mejl när vi uppdaterar informationen.
Hej @Houthakker Tack för att du hör av dig till oss i forumet. Efter att ha bollat din fråga tillsammans med vårt team, ser vi att det finns olika möjligheter och tolkningar av vad du menar. Om du exempelvis köper in en artikel i paket om 1000 stycken och sedan säljer dem styckvis, så stödjer inte vi inte det i programmet utan för att hantera det i Visma Administraion krävs att du har det upplagt som två separata artiklar. Alternativt, om du syftar på olika priser beroende på mängden du köper in eller säljer, så kan du arbeta med stafflade priser. Mer om stafflingar och hur det fungerar i programmet kan du läsa i hjälpavsnittet Lagerhantering under rubrikerna Artikelregister och InleveranserOm detta inte besvarar dina frågor behöver du återkomma och dela med dig av ytterligare detaljer om hur du arbetar och hur du skulle vilja att det fungerade. Tycker du att det är enklare att förklara muntligt är du alltid välkommen att ringa vår kunniga support som du når här. Ha en fin dag och välkommen tillbaka till forumet./Tinna
Hej @Annica12 Tack för att du kontaktar oss. Jag har precis fått information från mina kollegor om att du har fått hjälp av supporten och att felet antingen beror på att avsändaren skickar felaktigt eller att det föreligger ett problem hos deras tjänsteleverantör. Ha en fortsatt fin dag /Tinna
Awesome
Genvägar