Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
Visma Administration, Fakturering & Förening
avbryt
Visar resultat för 
Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

år 2001 fick jag mitt barndomshem som gåva av min far, då gåvoskatten fortfarande tillämpades på den tiden gjordes ett reverslån till min far som skrevs av med 10000kr/år och jag betalade ränta på 1% år, nu i år pga att min pappa flyttat in på äldreboende fick jag resterande del av reverslånet i gåva. då det är som mest fördelaktigt för honom ekonomiskt. det jag undrar är hur jag nollar detta lån i bokföringsprogrammet inför deklarationen 2020 lånet ligger på konto 2300 tacksam för hjälp med detta Med vänlig hälsning Mikael
Hej Liselott! Hör av dig till oss via telefon eller chatt så kan vi hjälpa dig närmre med detta. Våra kontaktuppgifter hittar du här:https://vismaspcs.se/kontakta-oss#support Mvh Moa
Hej hej! Jag har kollat runt med mina kollegor som är bra på denna biten och alla är rörande överens om att det inte är så lätt att lösa detta via forumet. Bäst är att du kontaktar oss via chatt eller telefon så hjälper vi dig den vägen istället. /Lisa
Jag är bara nyfiken hur nära det är att funktionen kommer och/eller om det är något man tänker titta på?
Hej!I Visma adm 2000 kan man skapa stafflade priser. Tyvärr följer dessa inte med till webshopen. Det man måste göra då är att skapa en ny artikel som bygger på ett antal produkter. Sen måste den aktiveras i webshopen, läggas till bild, text mm. Lek med tanken att man har 4 stafflingar per produkt. Det blir 8 gånger så mycket arbete. Första skapa artikeln i Visma, sen i Webshopen. Har efterfrågat detta i 2 år och det kan väl inte bara vara jag som önskar detta?
Awesome
Genvägar