Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Hej! Det bästa vore om du kunde importera dina tidigare verifikationer via SIE-fil. Kan du kanske få ut en sådan från ditt tidigare program? I annat fall får du registrera de verifikationer som finns i ditt gamla program på nytt i Administration och då med samma belopp och konton som tidigare.
Hej! Jag tänker mig att det fungerar om du ser till att Windows får en egen IP adress och blir synligt i nätverket. Att få Parallells att fungera i nätverk är lite utanför vårt område eftersom det inte är vår egen produkt. Däremot jag hittade lite information om hur man gör på följande sida och jag hoppas det kan hjälpa dig vidare: http://forum.parallels.com/showthread...
I Visma Fakturering har vi inte någon fullständig lagerhantering. Du anger aldrig på vilket datum en viss artikel levererats in utan anger bara hur många du har just nu på lager. Därför blir det svårt att skriva ut en korrekt lagervärdeslista bakåt i tiden. Om din kund arbetar med lager och har behov av lagerhantering så skulle jag rekommendera Visma Administration 1000/2000 som hanterar både in- och utleveranser. Då får man en full lagerhantering och kan även skriva ut lagervärdeslistor bakåt i tiden. Du får gärna be din kund att ta kontakt med oss om de vill ha mer information kring Visma Administration och vad som skulle passa dem bäst.
Hej! Du skulle kunna välja att skriva ut journalerna som pdf-filer istället. Då sparas de på datorn och du kan vänta med att skriva ut dem tills det verkligen behövs, om det behövs. Någon inställning för att få dem på samma sida finns inte i programmet utan vi skiljer alltid på själva journalen och bokföringsunderlaget.
tack får kolla den lösningen framöver...
Awesome
Genvägar