Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Hej! Om artiklar ligger på en order som ännu inte är levererad/fakturerad så ligger de som reserverade i artikelregistret. Det går bra att läsa ut det antalet från fältet ADK_ARTICLE_QUANTITY_RESERVED i tabellen för artikelregistret.
Hej! Din lagervärdeslista och ditt lagerkonto ska visa samma lagervärde om du skriver ut dem på samma datum. En differens kan bero på flera olika saker som antingen ger fel i bokföringen eller fel på din lagervärdeslista. Jag rekommenderar att du börjar med att gå igenom dokumentet Lagret stämmer inte Återkom om du inte löser det eller undrar över något steg i beskrivningen.
Hej! Ja det går bra. Det finns en beskrivning på vår supportsida där du kan läsa hur man gör. Jag länkar till den här: Rensning
Hej! Avrundning kan man enbart ställa in i företagsinställningarna och inte på kundnivå. Det innebär alltså att du i det här fallet behöver ändra varje gång du fakturerar just den kunden.
Hej! Tyvärr finns det ingen funktion i Administration så att du får en bra hantering med olika nummerserier för order. Möjligheten finns kanske om du tar kontakt med någon av våra partners som gör integrerade ordersystem. Kika på denna sidan där vi samlat färdiga lösningar: http://www.vismaspcs.se/produkter/fle... Du kan klicka på leverantörens namn för att se kontaktuppgifter. Lättast är kanske att ringa och kolla med dem då de flesta även har möjlighet att göra kundspecifika lösningar.
Awesome
Genvägar