Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
Visma Administration, Fakturering & Förening
avbryt
Visar resultat för 
Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Hej, Tack för att du uppmärksammar oss på ditt problem. Det här tillhör inte vanligheten så vi kommer kontakta dig och utreda detta närmare.
Hej!Du kan skriva ut en kontoanalys över samtliga konton och sedan göra urval på resultatenheten du vill se. På den här rapporten kan du alltså inte få alla resultatenheter summerade var för sig samtidigt, utan en i taget. Utskriften Kontoanalys hittar du under Utskrift - Bokföring. Välj att ta med samtliga konton ni använder och skriv två punkter mellan dem för att ange ett intervall, exempelvis 1010..8999.Ange sedan vilken period du vill titta på och välj resultatenhet. Vill du ha med transaktionsinfo bockar du i den rutan.Kan den utskriften passa kanske?
Hej!Kreditera den felaktigt betalda fakturan på datumet då du upptäckte felet. Sedan registrerar du en betalning på kreditfakturan på det datum du fick pengarna tillbaka från din andra leverantör.Skapa en ny leverantörsfaktura till den första leverantören, med samma datum som ursprungsfakturan hade, och registrera betalningen på den när du gjorde den korrekta utbetalningen.
Hej Anette!Har du kikat på utskriften Kundreskontralista?Den väljer du fram till ett visst datum och den visar som standard endast förfallna fakturor. Du kan göra urval på kundnummer och flera andra urval.Du kan på utskriften välja om du ska se Fullständig eller Kundsummeringar.Skulle den kunna funka för dig?
Jag förstår. Det finns ett önskemål sedan tidigare om detta som du gärna får gå in och gilla och/eller kommentera. En kollega till mig från vår utvecklingsavdelning bemöter er användares frågor och funderingar där. Du hittar den tråden via följande länk: https://forum.vismaspcs.se/visma_spcs...
Awesome
Genvägar