Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
Visma Administration, Fakturering & Förening
avbryt
Visar resultat för 
Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Hej Inger N, Jag tror du hittar svaret i min kollega Mitas tråd ovan. Har du följdfrågor eller behöver hjälp att lägga upp MAPI-nycklarna så kontakta supporten så hjälper vi dig gärna. Ha en fin dag! /Tinna
Hej Mikael O, Funderat en del på vad jag ska svara dig. Det enda Administrationsprogrammet faktiskt gör när du ska mejla är att anropa så mejlprogrammet startar och sedan lägger vi in bilagan i ditt mejl. Vi gör inte mycket mer än så och det finns inga inställningar för att trimma upp hastigheten vad jag känner till. Precis som du skriver så har detta inget med MAPI att göra alls eftersom det faktiskt fungerar (om än segare än önskvärt). Vi har inget dokumenterat kring detta men är det kanske någon annan användare av forumet som har någon idée vad Mikael O skulle kunna göra för justeringar? Hoppas det löser sig! /Tinna
Hej Maria 157! Malleditorn är en stor och komplex funktion i programmet. Det är en stor fördel då det finns stora möjligheter att individanpassa utskrifter, men jag förstår att det även tar tid att sätta sig in i funktionen. Att göra om programdelen skulle innebära ett stort arbete och i dagsläget finns det andra saker som behöver prioriteras den närmaste tiden. Som hjälp framåt för både dig och andra användare vill jag rekommendera våra supportdokument och filmer. Dessa hittar du i hjälpavsnittet Gör malländringar. Är det så att du vill ha hjälp med mer avancerade malländringar vill jag även slå ett slag för våra duktiga partners som kan bygga mallar specifikt för dina behov. Du hittar kontaktuppgifter till våra partners på vår hemsida: https://vismaspcs.se/kontakta-oss/partners-och-aterforsaljare Jag hoppas att dessa två tips kan hjälpa dig och andra användare vidare. /Joanna
Aha. I mitt fall är det en stor debetfaktura och sedan har jag fått en kreditfaktura på en liten del av originalfakturan, så det är inte samma belopp. Men då ordnar jag det på annat vis! Tack ändå för förklaringen!
Hej dmd-consulting, Jag håller med om att det är ett lite annorlunda betalningsvillkor. Bra att du klurat ut hur du kan lösa detta manuellt. När det gäller att redigera datumet för nästa påminnelse så är detta ett nytt önskemål för oss. Det är inget som är planerat att justeras just nu men är ni fler som har samma behov så får ni gärna göra ett inlägg i tråden. /Tinna
Genvägar