Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
Visma Administration, Fakturering & Förening
avbryt
Visar resultat för 
Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Har svårt att se hur säkerheten kunde bli bättre med företagsnamnet som avsändare då det, åtminstone i mitt fall, hämtades från Byråstöd. Problemet just nu är rätt akut då vi helt plötsligt i princip blev utan ett bra sätt att snabbt kontakt våra kunder till en låg kostnad. Har ju även varit med så att vi först hade en webbaserade mailtjänsten. Fördelen med den var att man kunde lägga standardtexter, nackdelen var ju att din inte var kopplat till vårt kundregister. Så kopplingen till Byråstöd har sparat mycken möda. Men nu har vi ju då ett problem. En snabbfix, som jag ser det, vore att ändra avsändare till VismaSMS istället för anonyma SMSService. Jag har dessutom alltid lagt till en text i mina mail som lytt "du kan inte svara på detta SMS som är skapat av VismaSMS". Detta för att kunderna då skulle fatta att dom inte kunde svara. Så åtminstone mina kunder kanske skulle känna igen sig. Om inte annat så känner dom flesta till Visma. Så den lilla ändringen skulle göra underverk.
Hej!Det löste sig genom att jag skrev minustecknet i antal-rutan istället för i belopp-rutan.Tex:Ordinarie pris: 1 (st) 4000 krRabatt -1 (st) 1000 kr.🙂
Hej,Vill bara instämma med de övriga. Även vi behöver ha med Listpris och sedan den aktuella rabatten för just den raden.
Uppdatering:Vi bevakar vi fortfarande driften av Mina Tjänster på grund av avbrotten som skedde förra veckan.Vi har inte haft några störe avbrott sedan i torsdag v27 och ser att det är mycket stabilare.
Vet du med dig att din kund inte kommer betala fakturan skulle jag säga att det ska bortskrivassom en kundförlust. I våra skrivna hjälpavsnittGör bortskrivningochHur hanterar jag moms vid bortskrivning av kundförlust?finns information om hur du går till väga i ditt program. /My
Awesome
Genvägar