Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
Visma Administration, Fakturering & Förening
avbryt
Visar resultat för 
Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Jag har nu i två veckors tid försökt att få en kund uppkopplad i mitt administration med autoinvoistjänsten. Att ringa er är omöjligt. Har kunder inbokade och behöver komma fram inte sitta i telefonkö och vänta när kunderna hänger på låset. När jag väl kommer fram ska ni fixa detta men nej! Inte fixat. Det går ej att maila er vilket är oerhört frustrerande. För ett par år sedan var det lätt att nå er.Jag undrar om ni inte vill ha nöjda kunder eftersom ni stänger de mest naturliga kommunikationsvägarna. Chattroboten är ju en hit. Det är helt omöjligt att prata med en maskin. Som att prata med en vägg. Är oerhört frustrerande. Jag använder er support max 2 ggr per år.Eftersom det tar så fruktansvärt lång tid att få hjälp så tappar jag i min tur kunder vilket gör mej oerhört irriterad. Ni får skärpa till er och inte bara avsluta ärendena utan att återkoppla att det fungerar. Jag ska inte behöva jaga er som en **bleep** och sitta i en växel utan att komma fram i rimlig tid.
Hej TinnaNej, tyvärr så underlättar det inte för mig så som jag använder kontoanalysen.Förut har jag bara öppnat på bildskärm, "analyserat" som jag vill och sedan stängt eller skrivit ut på papper ifall jag skulle vilja göra anteckningar. Lättöverskådligt och snabbt. Nu skulle jag alltså behöva spara den som en excelfil som jag sedan måste öppna och justera en hel del för att göra den läsbar och sedan är den ändå allt annat än lättöverskådlig.Ingen bra lösning alls för mig men tack i alla fall för försöket.Med vänlig hälsning Annika
Hej Niklas!Jag förstår att det är en efterlängtad funktion! Just nu kan jag inte ge någon mer uppdatering mer än att vi fortfarande arbetar på en lösning. Så fort jag har mer information så kommer jag uppdatera här i tråden./Joanna
Kommit på någon lösning på detta problem?Får precis samma nu, får skriptfel flera gånger om dagen.
Hej, jag har behov av att kunna bifoga mer än en pdf-fil med Autoinovice. Har tidigare använt InExchange som partner för utfakturering men blev nu uppmanad av både dem och Visma att byta till Autoinvoice istället för att även kunna ta in leverantörsfakturor digitalt. Det är dock ett stort minus för mig att man tydligen bara kan bifoga 1 fil, istället för flera som inte var något problem hos InExchange. Finns någon plan i sikte för att ändra detta?
Årsavslut
Genvägar