Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Hej! Problemet ska nu vara löst och det ska nu fungera som vanligt! Ha en fin dag! /Hilda
Hej igen!Vi har ni kikat på det hos oss och vad vi kan se så ser allt korrekt ut. Egentligen så är det inget som kommer förändras hos dig, det är i bakgrunden detta serverbytet sker. Inloggningen till Vismaonline.com och din webshop kommer ha samma URL. Har meddelandet som du fick upp om serveradressbytetförsvunnit så ska migreringen gått igenom.Du skriver däremot att du inte ser sidan ännu, vad innebär det? Kommer ni eller kunderna inte åt er hemsida eller får du något felmeddelande? Kan du logga in på vismaonline.com och göra ändringar i er webshop?Återkom gärna så ska fortsätter vi kika på det! 🙂/My
Detta är något som även jag starkt efterfrågar, tycker faktiskt att det är lite konstigt att ni inte tar tag i det här.
Jag är i stort behov av att kunna skriva ut ordrarna som ligger i min webshop, den skulle behöva innehålla kundens uppgifter, betalsätt, ordernummer och beställda varor. Är det något som ni kan utveckla?
Jag skickar en kopia till mig själv på mailet som skickas till kunden, dock blir det rörigt när det blir samma rubrik på alla mail, kan ni lägga till en möjlighet att specificera en egen rubrik och inkludera ordernummer.
Awesome
Genvägar