Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Hej! Jag kan nu meddela att vi har genomfört en rad förbättringar för att kunder inte ska uppleva att dem får "köp avbrutet" Dessa förbättringar gäller både när köpen går igenom och inte. Det finns gånger då felet fortfarande kan uppkomma och det är då helt rätt. Till exempel om en kund tar för lång tid på sig att genomföra köpet i kassan så kan det bli avbrutet, men då ska inte orden heller gå igenom såklart. Men skulle ni efter detta fortfarande få kunder som upplever problemet frekvent och att orden trotts det går igenom. Kontakta vår support så kan dem lägga ett ärende. Ha en fin dag! /Hilda
Det börjar bli tjatigt att påpeka detta. Men varför händer det ingenting med er webshopslösning? Det finns massor av idéer från användarna så det är ingen brist på lösningar att implementera. Det är inte heller så att detta är en gratisprodukt. Det kostar lika mycket hos er som hos konkurrenterna men där finns det i alla fall utvecklingsplaner.'Om det är så att ni inte vill behålla denna produkten så är det bättre att ni lägger fokus på att implementera integreringslösningar för andra plattformar. Det är nästan ett år(!) sedan något nytt infördes./Frustrerad webshop+ kund.
Tack Anna-Carin för snabbt svar.HälsningarTorbjörn Ljung
Hej!Det börjar bli lite tunt med nya funktioner i webshoppen. Att kunna länka en youtube video i produktbeskrivningen är standard hos de flesta andra. Kanske läge att implementera? Eller i alla fall ett html block så kan jag göra det själv.
Hej! Jag önskar att ni lägger till betallösningenKlarna Checkout.
Mest gillade skribenter
Mest gillade inlägg
Awesome
Genvägar