Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Hej NicceD!Vi har nu uppdaterat ditt SSL-certifikat. Om du inte ser det direkt så beror det på att det kan vara lite fördröjning innan det har gått igenom. Varmt välkommen tillbaka till forumet och glad midsommar! /Tinne
Hej Ingelab! Tack för att du hörde av dig till oss i forumet. Vi har diskuterat hur vi ska kunna hjälpa dig med din frågeställning och den information som vi har att dela med oss av idag är mer rent generella tips som rör SEO. Vår rekommendation är att du kika på programhjälpens avsnitt SEO - Sökmotoroptimering samt att du läser vår artikel SEO-tips för företag – med (eller utan) e-handel Den sistnämnda innehåller fler länkar som jag tror kan vara till hjälp för dig. Vi har även planer på att ta fram mer information om ämnet men det är ingenting som vi har möjlighet att lösa i närtid. Hoppas att länkarna kan hjälpa dig och att du får en fortsatt fin dag. //Tinna
Hej Daniel! Först och främst vill jag hälsa dig välkommen till forumet 🙂 Har försökt svara på dina frågor efter bästa förmåga och om du har några följdfrågor eller funderingar så är du alltid välkommen att höra av dig till oss i forumet eller till våra kunniga kollegor på supporten. Valuta: Går endast att ha SEK, finns inte stöd för andra valutor. Huvudspråk: Svenska är alltid huvudspråk, går inte att ta bort. Överföring kunder Webshop - Visma Administration: Kunden skapas i Visma Administration i samband med att en order eller faktura läses in - kan inte skapas upp om det inte finns någon order. Ny kund i Visma Webshop förs alltid över till Visma Administration - kan inte känna av att kunden finns manuellt upplagd i Visma Administration sen tidigare. Återkommande kund i Visma Webshop kopplas till den som las upp vid första beställningen om det är ett företag - samma organisationsnummer och e-post. Om kunden är en privatperson - samma personnummer , förnamn, efternamn och e-post. Önskar dig en fortsatt fin dag och välkommen att höra av dig om du har några ytterligare frågor. //Tinna
Vi vill gärna att du är med och testar vår nya betallösning med Klarna.
Hej Björn! Tyvärr går det inte att bifoga en PDF-fil på någon sida i Visma Webshop utan bara på en artikel. I vanliga fall hade jag bett dig att registrera detta som ett önskemål direkt till vår utvecklingsavdelning men för tillfället har vi ingen idéhantering på plats i Visma Website/Webshop så därför har jag själv framför dina tankar till teamet. Framöver hoppas vi kunna erbjuda möjlighet att lämna önskemål i produkten och hoppas att ha det på plats inom en snar framtid. Önskar dig en fortsatt fin dag och välkommen tillbaka till forumet. //Tinna
Awesome
Genvägar