Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Vi har under dagen sett att Inloggningen till Mina Tjänster varit mycket stabilare och inga större avbrott har inträffat som gårdagens avbrott. En åtgärd på problemet håller nu på att implementeras och vi kommer att fortsätta bevaka att Inloggningen till Mina Tjänster fungerar fullt ut under helgen.Om det inte fungerar, avvakta en stund och försök logga in på nytt efter en stund. Du kan även prova attrensa Cachei din webbläsare och försöka logga in på nytt.
Hej! Just nu kan man uppleva problem med elementet för Instagram i Webshop/Website. Detta gäller framförallt att aktivera på nytt. Detta beror på att Instagram har utvecklat ett nytt API som vi inte stödjer ännu. Vi jobbar på en lösning i detta nu och jag uppdaterar så fort vi har mer information. Ha en fin dag.
En ny e-handelslag kan komma att påverka betalningsrutiner för dig med Visma Webshop.
Hej! Jag kan nu meddela att vi har genomfört en rad förbättringar för att kunder inte ska uppleva att dem får "köp avbrutet" Dessa förbättringar gäller både när köpen går igenom och inte. Det finns gånger då felet fortfarande kan uppkomma och det är då helt rätt. Till exempel om en kund tar för lång tid på sig att genomföra köpet i kassan så kan det bli avbrutet, men då ska inte orden heller gå igenom såklart. Men skulle ni efter detta fortfarande få kunder som upplever problemet frekvent och att orden trotts det går igenom. Kontakta vår support så kan dem lägga ett ärende. Ha en fin dag! /Hilda
Det börjar bli tjatigt att påpeka detta. Men varför händer det ingenting med er webshopslösning? Det finns massor av idéer från användarna så det är ingen brist på lösningar att implementera. Det är inte heller så att detta är en gratisprodukt. Det kostar lika mycket hos er som hos konkurrenterna men där finns det i alla fall utvecklingsplaner.'Om det är så att ni inte vill behålla denna produkten så är det bättre att ni lägger fokus på att implementera integreringslösningar för andra plattformar. Det är nästan ett år(!) sedan något nytt infördes./Frustrerad webshop+ kund.
Mest gillade skribenter
Awesome
Genvägar