Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Hej igen @Franky Då behöver slå en signal till supporten så kommer mina kollegor att hjälpa dig på bästa sätt. Toppen att du testat att byta webbläsare och rensa cache - guldstjärna till dig. Välkommen att kontakta supporten /Tinna
Hej, jag är inne i Kassa och bankhändelser - hur matchar jag inbetalningar från kunder där? (inbetald faktura från kund)Den har angett bankgironummer som min faktura har betalats till.Det går inte att lägga till bankhändelse. Och jag vet inte vilken bokföringshändelse som jag ska välja? Är det övrig inbetalning?
Har provat kopiera en gammal order med samma artikel på till den här kunden, går inte att spara utan får felmeddelande.Har provat lägga upp en ny order på kunden och lagt in artikeln men får samma där.Har sålt samma flera gånger innan så det är inget nytt.Går att spara utkast men inte spara som pdf eller skriva ut eller maila orderbekräftelse.Provade gå in på artikeln för att se om något är fel där, går inte att ändra på något där heller utan får felmeddelande. Provade fråga AI men det går inte, provade ringa support, 2 timmars väntetid!!!!! Var bättre med den gamla chatten där man kunde chatta med en människa.
Hej,En seg sak vi upptäck är att när man går in på en faktura för att attestera i eEkonomi Fakturering fälls inte bildunderlaget ut automatiskt som den gör i vyn när man ska kontera/bokföra en lev.faktura eller bildunderlag för övrigt i programmet vilket medför önödigt massa klick.Även funkton att automtiskt komma in på nästa faktura/bildunderlag i eEkonomi Pro när man godkänt/bokfört funkar inte längre.Det har funkat tidigare att man hamnade på nästa i "kö". Nu måste man återigen klicka sig in på nästa faktura/bildunderlag vilket ochså skapar extra önödiga klick.Mycket störande som redovisningskonsult och gör att man inte längre får samma flöde och effektiv hantering i eEkonomi. (tid=pengar) 😊Så undrar lite om detta är buggar saker som kommer rättas till då det funkat tidigare?Tack på förhand!
Hej,Är det korrekt att användare som attesterar i eEkonomi Fakturering inte kan se attesterade/arkiverade fakturor och underlag?Känns märkligt att man inte ska kunna se vad man attesterat osv om man vill gå tillbaka och se vad som stod på en faktura t.ex.
Nyheter
Genvägar