Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Hej @KarinDNIL Välkommen som ny forummedlem. Funktion gäller bara för SEK-fakturor så du behöver hantera detta manuellt. Min rekommendation är att du registrerar fakturorna som betalda (via ditt Kassakonto) och sen gör du en ombokning av verifikationerna som skapas där du väljer 1910 till 1510 i ena verifikationen för betalningen av kundfakturan samt 1910 mot 2440 i verifikationen för betalning av leverantörsfakturan. Min kollega My har förklarat stegen på ett bra sätt i tråden Välja EUR-faktura i manuell verifikation - kundfordring Hoppas detta hjälper dig och att du får en fortsatt fin dag. /Tinna
Hej, Tack för hjälpen, vi kontaktar supporten om felet kvarstår 🙂
Det stämmer att du inte kan klumpa ihop händelser för flera olika dagar och det är korrekt enligt normal bokföringspraxis - varje betalning är en separat affärshändelse.
Hej @RasmusSsOm din kund inte hittar leverantörsfakturor som väntar på att bli attesterade i appen, undrar jag om de väljer Inköp eller Notifieringar på Startsidan? När du använder eEkonomi Fakturering och har möjlighet att attestera leverantörsfakturor ska du gå via Startsidan och Notifieringar. Där informeras du om att det finns leverantörsfakturor som väntar på att bli attesterade. Tanken är inte att du ska använda Inköp eftersom den funktionen inte är tillgänglig med Visma eEkonomi Fakturering. Om du inte ser dem under Startsidan - Notifieringar, rekommenderar vi att du avinstallerar appen, installerar om den och loggar in igen. Om problemet kvarstår är ni välkomna att kontakta vår support för ytterligare felsökning. Ha en fin dag /Tinna
Genvägar