Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Tack så mycket 🙂
Intresserad av att se svaret från Visma för jag har samma fråga.Jag tror det är så att Följesedel ingår i en annan modul (Visma Order?) som vi måste köpa till om vi vill kunna göra sånt. Jag stör mig på detta jag med men så verkar det vara.
Hejsan!Jag antar att du inte betalade någonting vid själva köpet utan att hela beloppet är på avbetalning. Stämmer det är din kontering helt rätt. Avbetalningarna registrerar du sedan som ett övrigt uttag i programmet. Matcha din bankhändelser mot Övrigt uttag - Egen kontering. Fyll i en beskrivning och plocka upp konto 2890 i debet. När du klickarBokförhar du registrerat din avbetalning.
Hejsan!I programmet kan du antingen göra avskrivning inventarie per inventarie eller skriva av flera på en och samma gång. Läs mer på sidorna Åtgärder för inventarier och Skriva av flera inventarier samtidigt.Programmet känner av att du har inventarier i programmet men att du inte har gjort avskrivningar via programmet funktionalitet för avskrivningar. Du kommer att få påminnelser om detta fram tills att du gör en avskrivning antingen viaBokföring - Verifikationereller på inventariet underBokföring - Inventarier.
Hej dalaband Ett bättre alternativ är inställningar/export till excel;) Kenneth
Nyheter
Genvägar