Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Har i 3 veckors tid sporadiskt försökt få ut momsrapporten för 2023 men får en popup som säger att bokföringsåret är låst.Låste upp 2023 via företags inställningar med problemet kvarstår🤔Tänkte först att det var någon typ av fördröjning men nu har jag givit upp väntandet och behöver hjälp.
Samma gäller för mig, kommer till samma bild när jag försöker logga in i Visma eEkonomi Smart. Min kollega kan dock fortfarande logga in och kommer åt programmet.
Det går inte att välja kostnadsbärare när man skapar en inköpsfaktura från en uppladdad fil. Det funkar bara om man skapar en inköpsfaktura via knappen "Ny inköpsfaktura".
HejJag har enbart haft en räkning i från visma denna månaden. D. K2440-Leverantörsskulder0,001830,002641-Debiterad ingående moms366,000,005420-Programvaror1464,000,00När jag gör en momsredovisning får jag inte fram några siffror alls allt står på noll.Hur ska jag lösa detta.Jag har bokfört leverantörsfakturan korrekt, så varför hoppar den inte in i momsredovisningen
Systemet autokonterar mina fakturor mot kassakontotot 1910 istället för mot företagskontot 1930, i popupen för att registrera betalningen kan jag inte heller välja annat konto i rullisten än just kassakontot. Eftersom jag helt saknar en fysisk kassa vill jag att autokonteringen sker mot konto 1930, hur ändrar jag det?
Genvägar