Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Hej!Jag driver en webbshop och tar betalt med Klarna och Paypal. Alla ordrar överförs automatiskt via Wetail till Visma och får per automatik en verifikation.När jag frågade Vismas kundservice om detta så lovade de att Klarnas klumpsumma som betalas skulle ”packas upp” per automatik, bara jag hade Visma Integration och bankkoppling, och bokföras mot de olika skapade verifikationerna. Uppenbarligen fungerar inte detta!Att få hjälp av Vismas support är ungefär lika lätt (enklare när de ville sälja något än hjälpa någon) som att vinna på lotto, så frågan är;Någon här som kan hjälpa/förklara hur vi ska göra? Hur får man det att fungera?Uppgivna HälsningarHerman[her]cules
Hej och tack, du är alltid så tydligt!
Hej. Har du något konto upplagt i Bankhändelser som inte är ditt "vanliga" bankkonto, och som det finns händelse på i september 2018? Skattekontot är ett exempel - du kan ha bokfört manuellt men ha en post liggande kvar i Bankhändelser. Testa att byta konto under Bankhändelser så att du går igenom alla konton som finns där. Om posten redan är bokförd på annat sätt kan du makulera den i Bankhändelser genom krysset.
Hej,Ni har markerat detta som löst, men jag kan inte se att texten har ändrats..?/ John
Hej på er! Det är super att ni kontaktar oss och vi håller på att se över funktionen så den fungerar som den ska. Jag kommer återkoppla i tråden och hålla er uppdaterade så fort vi har mer information att ge. 🙂/My
Awesome
Genvägar