Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Hej igen!Vill bara tala om att jag troligen hittat varför det inte går att ångra transaktionen. Hade en kund nu som jag hade samma problem på. Jag gissar att du en gång korrigerat den verifikationen och då går det inte att ångra den.Ingen hjälp i detta läge men du får nog göra en delkreditering istället på 891 kr och kvitta mot resten av fakturan.MvhLovisa
Jag säljer produkter som jag fakturerar och kunden betalar med swish.1. jag gör en faktura mot kunden, swish som betalningsmedel.2. skriver ute en betalningsbekräftelse3. dagen efter matchar jag den inkomna betalningen mot fakturanMen hur ser jag vilka fakturor som inte är matchade som betalda?De står inte som obetalda i bland fakturorna.
Hej LovisaDetta låter bra, vi återkommer till dig som senast strax efter årsskiftet. Vi kommer definitivt behöva hjälp med hur detta ska skötas på bästa sätt.Med vänlig hälsningJesper Havsberg & Linn Warnö
Hej@My JanhallHar du mer input i ämnet?Tack på förhand/Johan
Det är så glädjande att läsa att det nu är PÅ GÅNG efter att jag startade tråden för 3,5 år sedan. Får lite känslan av att Visma ansett att Swish är en fluga (som internet en gång var).😂 Men ÄNTLIGEN verkar det hända något.👍Tack till alla som har gillat och kommenterat!
Genvägar