I går kväll då jag skulle fakturera så fungerade inte uppladdningen av bilagor. Det gick att ladda in något, det skapades en länk till bilagan, men då man kollade länken så fick man ett meddelande om att det inte fanns någon fil på den adressen. Då jag kollade driftstörningar rapporterades att allt var normalt för Visma eEkonomi. Jag har nu spenderat en timme på att rapportera detta till er. Supporten i chatten förstod inte problemet. Dessutom går det ju inte att bifoga skärmdumpar. Då telefonsupporten slutligen ringer upp får jag veta att detta är en känd driftstörning redan under gårdagen. Man har dock valt att inte rapportera den då det bara berör vissa användare. Om dessa vissa användare är alla användare som bifogar bilagor med sina fakturor eller inte vet jag inte. Telefonsupporten var i kontakt med er backoffice, det sas att detta skulle läggas ut som en driftstörning. Då jag kollar nu har man fortfarande inte gjort detta. Jag tycker att det är dåligt att ni mörkar kända driftstörningar på det här viset. Jag har spenderat ca två timmar på detta nu, ett fel som var känt men som ni mörkar. Då jag ställde frågan hur jag skulle bli notifierad om när felet är åtgärdat fick jag frågan om jag ville få ett mejl då det var löst. Självklart vill man det. Alternativet är ju att logga in och testa en gång i timmen. Ska man behöva göra det? Nu när jag kollar er supportsida så är driftstörningen fortfarande inte rapporterad under status. Då jag testar programmet ser jag att problemet fortfarande inte är löst. Tycker ni att ni sköter detta bra?
... Visa mer