Hej Johan, Jag gissar och hoppas att jag fick det rätt när jag försökte återskapa detta. Gå in under Utskrifter och Spårning - välj Skapa egna utskrifter Klicka på Ny längst upp till vänster och välj då Kopiera en av programmets standardutskrifter Välj Personal - Frånvarolista Välj din period med datum högst upp genom att i fältet Period välja Annan period och sätt ditt datum Se till att rutan Automatisk uppdatering är ibockad högst upp Ute till vänster under Fält klickar du på plustecknet vid Anställd - Övriga fält och bockar i rutan Kön Markera av rutorna À pris, Belopp, Kvantitet i arbetsdagar, hela arbetsdagar, kalenderdagar, hela kalenderdagar. Se vad du tycker. Vill du få listan sorterad för enbart kvinnor eller män så går du in under knappen Urval längst ned till vänster Leta fram där det står Anst - Kön och ställ dig i kolumnen urval och gör ditt val och vid Ange vid utskrift sätter du en bock. Klicka sedan på OK Då kan du ta en per kvinnor och en per män. Hoppas att detta hjälpte er /Cecilia
... Visa mer