Hej Anneli, Jag var tydligen lite snabb med mitt inlägg 🙂 - men jag gjorde det första inlägget om detta 2017! Jag har laddat ned uppdateringen och kan då konstatera att ni gjort ett bra försök till förbättring, i många fall kommer detta räcka alldeles utmärkt. Dock blir det lite haltande när det finns avvikelser på en inläst faktura. Det gör det relativt ofta -speciellt om fakturan är tolkad av er Norska partner. Nu måste man jobba i två olika fönster med leverantörsfakturor, först i detta "nya" fönster där man inte kan ändra på speciellt mycket och sedan försöka komma ihåg vilka fakturor man måste ändra på när de väl är inlästa eftersom det inte går att göra här. I den bästa av världar skulle ni ersätta hela leverantörsreskontra fönstret med detta nya och lägga till alla de delar som finns där, det går ju bra med olika flikar. När man ändå "ser" nästan allt inkl. en tänkt kontering varför får man då inte ändra på felaktiga uppgifter redan vid inläsningen. Det går inte att ändra lägga till: förfallodag/betaldag (borde inte vara så svårt att inte lägga betalning på helger) konteringen via konteringskod (om man skapat egna varianter, bara de mest simpla fungerar) periodisering inkommande följesedel/beställning Detta var bara en första kommentar kring ett mycket bra första utkast till en bättre digital hantering. Jag har inte hunnit testa så mycket ännu men vissa delar ser ju lovande ut. Hoppas bara att ni fortsätter utveckla denna funktion nu när det är fokus på densamma. Tack för denna efterlängtade uppdatering!
... Visa mer