Hej Kalle, Det är precis så vi har gjort, baserat på fg år annars blir det ju HELT knasigt. Skulle vara bra med tydligare info från supporten i ärendet. När man gör sådana här förändringar där ni tvingas välja mellan olika funktioner så är det ypperligt med info. Nu har vi själva internt gjort en lathund för vad vi måste tänka på och i vilken ordning vi ska göra vissa saker för att inte tappa bort oss fullständigt. När säsongen är slut så kommer vi att vara proffs men det är då. Varför har inte ni gjort det för att underlätta för oss användare??? Som jag skrivit tidigare så är det, åtminstone för vår byrå, viktigt att veta vilken planering vi kan göra och schemat spricker ju ganska rejält när vi nu får räkna med ca en extra veckas arbete. Det är ju typ den veckan som var till för oförutsedda händelser. Visma är vårt viktigaste arbetsredskap. Jag är ansvarig för att min personal har rätt mängd arbetsbelastning och nu får ni mig att se osnygg ut... 😞 Den korta varianten: Jag förstår att ni måste göra val men INFORMERA och UNDERLÄTTA då på annat sätt. Nu får både kunden och vi lida och så vill inte jag att det ska vara. Tack för ordet! Nu är jag snart lugn igen! 🙂
... Visa mer