Vet inte vad som hänt i senaste uppdateringen?? Rörigt att välja antal utskriftskopior på t.ex ordererkännande, följesedlar och fakturor både på kunden och för egen del. Bra med en egen utskriftkopia vid e-post men dåligt att det inte går att bestämma antalet utskrifter vid varje utskrift. Om jag går in på inställningar och sedan dokumentjusteringar i utskriftsdialogrutan och väljer 1 kopia så skrivs det ändå inte ut någon kopia?? Så undrar jag också hur man med automatik kan maila ett extra orderdokument? Jag har fyllt i mail-adress och e-post på kunden under utskriftval och en annan mail-adress i den rutan. Jag trodde att det gick ett ordinarie samt ett extra orderdokument till olika mottagare när jag väljer e-post för utskrift men jag får det inte att fungera. Om jag väljer i mallar att jag vill ha 1 egen kopia av t.ex följesedlar så har jag vissa kunder som jag inte vill ha någon kopia som vi skickar med till kunden och då räcker det med att jag endast skriver ut ett ex. av följesedeln till oss. Kan jag, som jag gjorde tidigare, välja vid respektive utskriftstillfälle och välja bort vår egen kopia? Ser att jag kan gå in på dokumentjusteringar och skriva i rutan men där styrs det visst inte hur många ex. jag vill skriva ut för det blir i allafall ett original och en kopia fast jag skriver 0 i den rutan?? Jag har fått svar på denna fråga och ni inte har någon lösning på detta men skriver här och hoppas att ni löser detta i en väldigt snar uppdatering. Är väldigt irriterande.
... Visa mer