Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Hej @JJJackson Tack för att du kontaktar oss. Du skulle kunna skapa ett helt nytt företag i Visma Administration och importera SIE-filer för att få över din bokföring. Om du väljer att göra det vill jag tipsa dig om att skapa bokföringsåren kronologiskt dvs. börja med att lägga in det äldsta. När du skriver ut en kundfaktura i de senare versionerna av programmet väljer du Skicka - Aktuell faktura - Vid utskriftsval väljer du Skrivare. Under Arkiv - Sökväg/Filnamn ställer du in var dina filer ska sparas. Hoppas detta hjälper dig och att du får en fortsatt fin dag. /Tinna
Just nu kan vissa användare uppleva problem med tjänsten Visma Betalt Direkt. Vi undersöker och återkopplar i tråden när vi har mer information. Klicka på prickarna uppe till höger och välj Prenumerera för att få mejl när vi uppdaterar informationen.
Hej, Problemet är nu åtgärdat och beställningsbekräftelser kommer skickas ut som tänkt vid kommande slutförda beställningar. Gällande bekräftelser för de beställningar som inte har skickats ut kommer det kräva manuell åtgärd för att skicka om mejlet till beställaren enligt följande instruktion: Gå tillBeställningar.Välj den kund i listan som du vill se mer information om.Välj flikenStatus skickade mejl. (Härifrån kan du också välja att skicka om beställningsbekräftelsen.) /Victor /Victor
Hej @astaclary1943 Här finns ett hjälpavsnitt som beskriver hur du gör för att Ändra låsning Hoppas detta hjälper dig. Trevlig helg /Tinna
Hej @Toul__ Tack för att du skriver till oss. För att lösa detta kan du följa hjälpavsnittet Hur skapar jag en kundfaktura som endast ska innehålla moms? Hoppas detta hjälper dig och att du får en fin helg. /Tinna
Awesome
Genvägar