Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Just nu kan vissa användare uppleva problem med tjänsten Visma Betalt Direkt. Vi undersöker och återkopplar i tråden när vi har mer information. Klicka på prickarna uppe till höger och välj Prenumerera för att få mejl när vi uppdaterar informationen.
Jag har nyligen köpt Adm 1000 och läst in en backup från mitt gamla Adm 500. Bokföringsdelen fungerar perfekt men faktureringsdelen innehåller en massa gamla kunder som inte längre finns och en massa fakturor som innehåller (enl programmet) massor av fel (obsoleta konton, ej betalda, ej skickade mm mm). Jag har provat rensa dokument men det hjälper inte. Jag har testat skriva ut div rapporter mm men får då felmeddelandet att det finns massor av fel. Hur kan jag radera alla uppgifter i faktureringsmodulen, så jag kan starta från NOLL och lägga in aktuella kunder på nytt så jag får bort allt gammalt skräp?Vidare:Har man tagit bort möjligheten för direktutskrift av en faktura?Hur/var ställer jag in var jag vill ha .pdf utskrifter sparade?
Hej, Problemet är nu åtgärdat och beställningsbekräftelser kommer skickas ut som tänkt vid kommande slutförda beställningar. /Victor
Hej @astaclary1943 Här finns ett hjälpavsnitt som beskriver hur du gör för att Ändra låsning Hoppas detta hjälper dig. Trevlig helg /Tinna
Hej @Toul__ Tack för att du skriver till oss. För att lösa detta kan du följa hjälpavsnittet Hur skapar jag en kundfaktura som endast ska innehålla moms? Hoppas detta hjälper dig och att du får en fin helg. /Tinna
Awesome
Genvägar