Konversationer

Konversation 61 - 80 av 447
Foto på Terzy
Moms räknare app
Jag har en ekologisk odling och har stått många gånger när jag har ett block där jag ska skriva in momsen och helt plötsligt så funkar in...
  • Terzy, för 9 månader sedan

• 2 jag med
  • 0 svar
  • Fråga
  • Kräver inget svar
  • Arkiverad
Foto på Nellie Karlsson
Nyheter eEkonomi 23/1
Hej! Nu var det onsdag igen och det innebär nyheter i Visma eEkonomi! :)  Notifiering när det finns underlag från eEkonomi Tid För d...
  • 2 jag med
  • 0 svar
  • Tillkännagivande
  • Arkiverad
Foto på Mita Jonsson
Dags för momsrapport - Administration
I Skriv ut momsrapport kan du läsa steg för steg hur du gör för att hantera momsrapporten i programmet. Om du inte tycker att momsrapport...
  • 2 jag med
  • 0 svar
  • Artikel
Foto på Fatin Masa-E
Saknar du lager i Visma eEkonomi?
Om du saknar lager i eEkonomi, då har du hamnat i helt rätt tråd. Vi har startat upp utveckling av lagerdelar i eEkonomi och för att göra...
  • 4 jag med
  • 0 svar
  • Fråga
Foto på Nellie Karlsson
Versionsnyheter Website/Webshop 17/1
Hej! Denna torsdag har jag ett par nyheter att dela med mig av till dig som använder Visma Website/Webshop! Val att visa priser utan...
  • 3 jag med
  • 0 svar
  • Tillkännagivande
  • Arkiverad
Foto på Andreas Palmay
Nytt i Visma Advisor - januari
Följande förbättring har vi släppt i Advisor under december.  Ta bort/avidentifiera kontakt På grund av GDPR har vi lagt till funktional...
  • 2 jag med
  • 0 svar
  • Tillkännagivande
  • Arkiverad
Foto på Anna Svensson
Checklistor för årsavslut
För att du enklare ska hitta de olika checklistorna har jag samlat forumtrådarna här på startsidan: Checklista för årsavslut i eEkonomi ...
  • Anna Svensson, för 9 månader sedan

• 1 jag med
  • 0 svar
  • Fråga
  • Arkiverad
Foto på Andreas Palmay
Nytt i Visma Advisor - december
Följande förbättringar har vi släppt i Advisor under december.  Ta bort/avidentifiera medarbetare På grund av GDPR har vi lagt till funk...
  • 3 jag med
  • 0 svar
  • Tillkännagivande
  • Arkiverad