Konversationer

Konversation 81 - 100 av 445
Foto på Nellie Karlsson
Nyheter i Visma eEkonomi 12 december
Hej!  Hoppas ni alla har en härlig december och snart börjar bli klara med allt julstök. Som en liten tidig julklapp till er kommer jag ...
  • 3 jag med
  • 0 svar
  • Tillkännagivande
  • Arkiverad
Foto på Anna Svensson
Undersökning: Idéer i Visma Spcs forum
Hej! Vi jobbar med att förbättra flödet här i forumet gällande de idéer som trillar in här. Hur återkopplingen fungerar, vad som införs i...
  • Anna Svensson, för 10 månader sedan

• 2 jag med
  • 0 svar
  • Tillkännagivande
  • Arkiverad
Foto på Anna Svensson
Visma Enskild Firma - version 2019.0
Nu finns version 2019.0 av Visma Enskild Firma för uppdatering. Nyheter i version 2019.0 Årsrutinerna är uppdaterade för inkomstår 201...
  • Anna Svensson, för 10 månader sedan

• 1 jag med
  • 0 svar
  • Tillkännagivande
Foto på Anna Svensson
Checklistor inför nytt år i Visma Lön
Nu är 2019 här och jag vet att du har mycket att stå i. Jag och mina kollegor vill hjälpa dig så att iallafall lönearbetet ska gå smärtfr...
  • Anna Svensson, för 11 månader sedan

• 3 jag med
  • 0 svar
  • Fråga
  • Arkiverad
Foto på Mita Jonsson
Jobbar du mot offentlig sektor?
Från april 2019 är det e-fakturor som gäller för dig som skickar fakturor till offentliga sektorn. E-fakturorna ska följa den europeiska ...
  • 2 jag med
  • 0 svar
  • Artikel
Foto på Khedron Wilk
Beröm till forumanvändare
Det är fredag igen och jag har återigen en annan användare här på forumet som jag själv som användare och forummedlem skulle vilja tacka:...
  • 8 jag med
  • 0 svar
  • Fråga
  • Besvarad
  • Arkiverad
Foto på Lisa Henriks
Nyheter i eEkonomi-familjen 14 november
Hej på er!  Idag har jag ett gäng små-förbättringar att dela med mig av till er. Häng med!  Enklare matchning av insättningar och uttag...
  • 3 jag med
  • 0 svar
  • Tillkännagivande
  • Arkiverad
Foto på Mita Jonsson
Nytt i Visma Advisor - november
Följande förbättringar har vi släppt i Advisor. Lägg till länkar till externa tjänster på kundens samarbetssida Nu kan du lägga till egn...
  • 3 jag med
  • 0 svar
  • Tillkännagivande
  • Arkiverad
Foto på Lisa Henriks
Nyhet i Webshop och Webshop+ 18 oktober
Hej på er!  Idag är jag extra glad!  Det beror på att vi har lagt till Swish som betalsätt i din webshop. Aktivera betalsättet under Web...
  • 3 jag med
  • 0 svar
  • Tillkännagivande
  • Arkiverad