Konversationer

Konversation 1 - 20 av 22
Foto på Anna
TACK!
Jag vill bara skicka ett uppmuntrande TACK till Visma och till alla som tålmodigt svarar på frågor här på forumet. Jag startade mitt AB i...
  • 5 jag med
  • 1 svar
  • Beröm
  • Arkiverad
Foto på Jenny L
Tack supporten
Ett stort tack och ett stort förlåt till den fantastiska människa i er support som trots en fruktansvärt sur kund höll lugnet. Och trotts...
  • 5 jag med
  • 1 svar
  • Beröm
  • Arkiverad
Foto på Anna Svensson
Tack för ett fantastiskt 2016!
Nu i årskrönikornas tid är det dags för mig att försöka sammanfatta 2016. Tack alla ni 22 000 användare som hjälper till och bidrar för a...
  • Anna Svensson, för 3 år sedan

• 6 jag med
  • 0 svar
  • Beröm
  • Arkiverad
Foto på KenArd
Mer eEkonomi av Adolfsson Falk
Då har ennu ett år passerat med vårt underbara program. Uppdateringarna trängs om platsen och får knappt plats, vilket härligt team som j...
  • 16 jag med
  • 0 svar
  • Beröm
  • Arkiverad
Foto på KenArd
Nya eEkonomiöversikt
Tac för att ni jagar "koderna" med blåslampa, nu slipper vi stå och stampa. Jag känner mig: lycklig, på gott humör, belåten, glättig, gl...
  • 3 jag med
  • 1 svar
  • Beröm
  • Arkiverad
Foto på KenArd
Jag är fri!
Hej mina själsvänner! Jag sitter här och tittar in i min bokhylla som rymmer mina företagsrelaterade pärmar och det känns som mitt företa...
  • 13 jag med
  • 3 svar
  • Beröm
  • Arkiverad
Foto på KenArd
29 minuter och 13 sekunder..
Med över 1200 poster i verifikationslistan känns det mer än magiskt att kunna klocka hela årsredovisningen till 26 minuter och 13 sekunde...
  • 9 jag med
  • 0 svar
  • Beröm
  • Arkiverad
Foto på KenArd
TACK..
Alla mina medpassagerare i eEkonomi raketen för att ni aldrig ger upp med förslag och ideér på nya fantastiska funktioner!  2015 har den...
  • 5 jag med
  • 0 svar
  • Beröm
  • Arkiverad
Foto på Tina H
Till VISMA-supporten
Nu blev det så där igen :-). Tack så mycket!!!//Tina
  • 4 jag med
  • 0 svar
  • Beröm
  • Arkiverad