Konversationer

Konversation 1 - 20 av 201
Foto på Nellie Karlsson
Nyheter eEkonomi 25/9
Hej!  Idag har vi släppt en ny version av Visma eEkonomi med flera spännande nyheter! Nytt betalsätt - Swish Det finns nu möjlighet at...
  • 3 jag med
  • 0 svar
  • Tillkännagivande
Foto på Nellie Karlsson
Uppdateringar i eEkonomi augusti 2019
Här kommer en summering av de nyheter som släppts under augusti månad i eEkonomi Nytt maxbelopp för RUT Från och med 1 juli 2019 är...
  • 2 jag med
  • 0 svar
  • Tillkännagivande
  • Arkiverad
Foto på Lovisa Dacke
Nyheter i Webshop+ 9/7-2019
Hej i semestertider!  Vi släppte under gårdagen en ny efterlängtad funktion i Webshop+.  Du har nu möjlighet att aktivera funktionen "Mi...
  • 4 jag med
  • 0 svar
  • Tillkännagivande
Foto på Michael Holmgren
Uppdateringar i Advisor juni 2019
Juni månad är avslutad och jag tänkte presentera de nyheter som släppts i Advisor under månaden.  Nytt utseende under Underhåll - Schema...
  • 2 jag med
  • 0 svar
  • Tillkännagivande
Foto på Andreas Palmay
Version 2019.22 av Visma Lön 100/300/600
Nu kan du ladda ner version 2019.22 av Visma Lön 100/300/600 från vismaspcs.se/support/ladda-ner Kontrollera att alla lönekörningar är lå...
  • 3 jag med
  • 0 svar
  • Tillkännagivande
  • Arkiverad
Foto på Andreas Palmay
Nyheter i Advisor Period & År - maj
Under april och maj månad så har det släppts en hel del nyheter och förändringar i Visma Advisor Period & År. Nedan kan ni läsa om vil...
  • 2 jag med
  • 0 svar
  • Tillkännagivande
Foto på Andreas Palmay
Version 2019.2 av Visma Lön 100/300/600
Nu kan du ladda ner version 2019.2 av Visma Lön 100/300/600 från vismaspcs.se/support/ladda-ner Kontrollera att alla lönekörningar är lås...
  • 2 jag med
  • 0 svar
  • Tillkännagivande
  • Arkiverad
Foto på Nellie Karlsson
Nyheter eEkonomi 17/4
Hej! Vi har idag släppt en ny version av eEkonomi och jag tänkte dela med mig av flera roliga nyheter! Smidigare hantering av leveran...
  • 3 jag med
  • 0 svar
  • Tillkännagivande
  • Arkiverad
Foto på Nellie Karlsson
Nyheter eEkonomi 10/4
Hej!  Ny onsdag och dags för nyheter i Visma eEkonomi:  Märk fakturan med kunderns orderreferens Vi har lagt till ett nytt fält för at...
  • 4 jag med
  • 0 svar
  • Tillkännagivande
  • Arkiverad
Foto på Nellie Karlsson
Uppdateringar i eEkonomi februari 2019
Hej alla eEkonomi-användare! Februari månad är redan slut och vi blickar nu framåt för mars månad och förhoppningsvis en känsla av vå...
  • 2 jag med
  • 0 svar
  • Tillkännagivande
  • Arkiverad
Foto på Nellie Karlsson
Nyheter Website/Webshop 25/2
Hej!  Idag har vi släppt en ny version av Visma Website/Webshop och nedan följer ett par nyheter för tjänsterna. Facebook Pixel Fac...
  • 3 jag med
  • 0 svar
  • Tillkännagivande
  • Arkiverad