Konversationer

Konversation 21 - 40 av 40
Foto på beata
Extern Representation
Hej, Min chef har varit på middag med de som vi är underkonsulter till och bjudit. Summan på allt är 2167:- på 4 st personer. Maten li...
  • 1 jag med
  • 3 svar
  • Fråga
  • Besvarad
  • Arkiverad
Foto på beata
Göra om göra rätt
Hej Jag har en sie4-fil från i slutet av september Jag undrar om man skulle kunna kopiera in den på nytt (jag sparar såklart allt jag ha...
  • 1 jag med
  • 1 svar
  • Fråga
  • Besvarad
Foto på beata
Hjälp!
Jag har ett problem, Min chef har handlat på företagskortet på en summa på 1839:- detta är egentligen en privat utgift. Det första är e...
  • 2 jag med
  • 2 svar
  • Fråga
  • Besvarad
  • Arkiverad
Foto på beata
Dubbelbetald faktura - Administration
Hej, Vi har en kund som betalade in sin faktura två gånger. Vi betalade tillbaka summan som nu ligger som minus på kontoutdraget (såklar...
  • beata, för 5 år sedan

• 1 jag med
  • 0 svar
  • Fråga
  • Arkiverad
  • Sammanslagen
Foto på beata
Löner och skatt
Hej, Har idag skickat in skattedeklarationen och fått en kvittens. När ska jag lägga in den i vismaprogrammet? Eftersom den betalas 12-1...
  • 1 jag med
  • 1 svar
  • Fråga
  • Besvarad
  • Arkiverad
Foto på beata
Virusprogram
Hej, Har fått en faktura från Avangate som ligger i Amsterdam. Det är ett virusprogram för min mac.  Den svenska summan är på 355,52 kr...
  • 1 jag med
  • 1 svar
  • Fråga
  • Besvarad
  • Arkiverad
Foto på beata
Företagslunch
Hej, Har 2 funderingar på 2 kvitton. Första lunchen:  3 personer. 2 st äter för 89 kr var den 3:e äter för 109:- Summan blir alltså 28...
  • 1 jag med
  • 1 svar
  • Fråga
  • Besvarad
Foto på beata
Norwegian flygbiljett
Hej, Min chef flög med norwegian. Biljetten kostade 459 kr Kreditkortsavgift på : 10 kr  Moms: 25,98 Får inte ihop detta alls.. Hur bo...
  • 1 jag med
  • 2 svar
  • Fråga
  • Besvarad
  • Arkiverad
Foto på beata
Taxiresa med dricks
Hej, Har ett kvitto på en taxiresa som har totalsumma på 150:- Moms 6%  -  7,98 kr Dricks - 9 kr Tx.pris(?) - 141 kr. hur bokför jag de...
  • 1 jag med
  • 3 svar
  • Fråga
  • Besvarad
Foto på beata
Transportstyrelsen
Hej, Gällande skatt på bilen.  Fick en faktura på transportstyrelsen som ligger på  3106:- Har fått två summor på fakturan 3046:- och 6...
  • beata, för 5 år sedan

• 1 jag med
  • 0 svar
  • Fråga
  • Arkiverad
  • Sammanslagen
Foto på beata
Skatteverket
Hej, Har gjort en inbetalning från skatteverket som ligger på 42 197:- i oktober De som skötte bokföringen tidigare har bokfört det i s...
  • 1 jag med
  • 2 svar
  • Fråga
  • Besvarad
  • Arkiverad
Foto på beata
Bokföra Blendow Group
Hej, Ska bokföra en faktura från Blendow group Det är en informationstjänst som skickas ut till oss varje månad.  Fakturan är på 4875 (...
  • 1 jag med
  • 1 svar
  • Fråga
  • Besvarad
Foto på beata
Google adwords
Hej, Får varje månad en kreditkortsfaktura där google adwords är med. Har sett att det finns tusen svar om just detta. Men min googlead...
  • beata, för 5 år sedan

• 1 jag med
  • 0 svar
  • Fråga
  • Arkiverad
  • Sammanslagen