Konversationer

Konversation 1 - 20 av 73
Foto på Anna Svensson
Snabba frågor om semester
Nu när vi äntligen börjar märka att vi går mot ljusare tider börjar också snacket och frågeställningarna om semester dyka upp. Här har vi...
  • 2 jag med
  • 0 svar
  • Fråga
  • Kräver inget svar
Foto på KenArd
Supporten..
När jag ändå har supporten på tråden så skjuter jag i väl alla 3 missiler. 3 glödheta brinnande frågor varav en som försökts lösas under ...
  • 9 jag med
  • 1 svar
  • Beröm
  • Arkiverad
Foto på Anna Svensson
Tack för ett fantastiskt 2016!
Nu i årskrönikornas tid är det dags för mig att försöka sammanfatta 2016. Tack alla ni 22 000 användare som hjälper till och bidrar för a...
  • 6 jag med
  • 0 svar
  • Beröm
  • Arkiverad
Foto på Emanuel Nergård
Tack för att ni finns!
Hej!  Vi är oerhört tacksamma för allas närvaro och insatser här i forumet. För att lyfta de mest hjälpsamma hittills har vi skickat ut ...
  • 12 jag med
  • 0 svar
  • Fråga
  • Kräver inget svar
  • Arkiverad
Foto på Joakim Karlsson
Ny version av Visma Lön 100/300/600 - 2015.03
Förändringar i Visma Lön 100 Buggrättningar Förändringar i Visma Lön 300 Vid några tillfällen har det uppstått problem vid inläsning av ...
  • Joakim Karlsson, för 5 år sedan

• 1 jag med
  • 0 svar
  • Tillkännagivande
  • Arkiverad
Foto på Joakim Karlsson
Ny version av Visma Koncern - 2015.01
Nu finns version 2015.01 av Visma Koncern att ladda ner. Nyheter Hantering av minoritetsintressen enligt K3. Nya rader har lagts till i ...

• 1 jag med
  • 0 svar
  • Tillkännagivande
  • Arkiverad
Foto på Joakim Karlsson
Visma Lön 100/300/600 - version 2015.02
Nyheter i Visma Lön 100 Specificerade sjuklönekostnader på arbetsgivardeklarationen Flera nya valbara fält i rapportgeneratorn Tydligare...

• 1 jag med
  • 0 svar
  • Tillkännagivande
  • Arkiverad
Foto på Joakim Karlsson
Vad köpte du i julklapp?
Så här i juletider blev vi från Visma Spcs lite nyfikna på om ni forumanvändare har köpt någon julklapp till era anställda. Om ni vill de...
  • 1 jag med
  • 1 svar
  • Fråga
  • Arkiverad