Konversationer

Konversation 1 - 20 av 59
Foto på Tina H
Loggas ut från Min Sida
Hej, Någon mer än jag som ständigt blir "utslängd" från "Min Sida". Jag får logga in 3-4 ggr per dag. Använder Expolorer 11 om det spe...
  • 5 jag med
  • 7 svar
  • Idé
  • Inte planerade
  • Arkiverad
Foto på Tina H
Byte av bokföringsår
Hej,Är det någon mer än jag som tycker det är jobbigt så här i bokslutstider, att när man startar datorn på morgonen, så hoppar programme...
  • 6 jag med
  • 10 svar
  • Idé
  • Inte planerade
  • Arkiverad
Foto på Tina H
Hej så länge!
Jag håller på att byta anställning och vet inte om jag kommer arbeta med Visma i framtiden. Jag vill därför passa på att tacka alla trevl...
  • 6 jag med
  • 8 svar
  • Idé
  • Arkiverad
Foto på Tina H
Radera meddelanden på min sida
Hej,Jag skulle önska att man kunde välja att radera meddelanden som kommer längst upp på min sida. Man blir lätt avtrubbad av att se medd...
  • 1 jag med
  • 9 svar
  • Fråga
  • Besvarad
  • Arkiverad
Foto på Tina H
Script-fel på sidan
Hej,Sedan ett par dagar tillbaka får jag ett felmeddelande när jag står på min sida och väljer support. Om jag väljer nej kommer jag vida...
  • 1 jag med
  • 6 svar
  • Problem
  • Löst
  • Arkiverad
Foto på Tina H
Utloggning från Min Sida
Hej,Om man nu ska bli utloggad från Min Sida - vilket jag i och för sig inte alls förstår anledningen till, eftersom man fortfarande är i...
  • 1 jag med
  • 6 svar
  • Fråga
  • Besvarad
  • Arkiverad
Foto på Tina H
Ta bort ny faktura - Administration
Hej,När man har skapat en ny faktura och valt ett kund nr för att sedan komma på att man inte kan göra fakturan just då, skulle det vara ...
  • 2 jag med
  • 6 svar
  • Idé
  • Inte planerade
  • Arkiverad
Foto på Tina H
Semesterersättning vid sjukdom
Hej,Ska betala ut semesterersättning till en timanställd som är långtidssjukskriven. Ersättningen avser de 180 semestergrundande dagarna....
  • 1 jag med
  • 5 svar
  • Fråga
  • Besvarad
Foto på Tina H
Visma Sms
Hej,Några snabba frågor om tjänsten Visma SMS:1. Kostar det 1,-/SMS eller 1,-/mottagare?2. Det står av man ska skriva sitt mobil nr som a...
  • 1 jag med
  • 4 svar
  • Fråga
  • Besvarad
  • Arkiverad
Foto på Tina H
Betalningsregistreringar
Hej igen,Här kommer förslag nummer 2 på samma tema som inlägget nyss.När man registrerar betalningar och inte har faktura nr, så kan man ...
  • 1 jag med
  • 1 svar
  • Idé
  • Inte planerade
  • Arkiverad
Foto på Tina H
Fel vid inläsning av CSR fil
Hej,När jag läser in CSR svaret från SKV så ändras de personer jag har inlagda med procentuell skatt till tabellskatt. Det känns ju som e...
  • 2 jag med
  • 3 svar
  • Idé
  • Inte planerade
  • Arkiverad