"Ett allvarligt fel har uppstått" vid Databaskonvertering - Administration

  • 1
  • Problem
  • Uppdaterades för 1 år sedan
  • Pågående
  • (Redigerad)
Arkiverad och stängd

Denna konversation är inte längre öppet för kommentarer eller svar och communityns medlemmar kan inte se det längre.


När jag skall uppgradera ett företag från version 2017.0 till 2017.12 får jag följande fel:
"Ett allvarligt fel har uppstått". Varken mer eller mindre...
Foto på emilsteen

emilsteen

  • 236 poäng 100 badge 2x thumb
  • Frustrerad

Publicerades för 1 år sedan

  • 1
Foto på Mita Jonsson

Mita Jonsson, Moderator

  • 30,694 poäng 20k badge 2x thumb
Hej Emil!

Jag ser till att en kollega till mig kontaktar dig gällande detta.
Foto på emilsteen

emilsteen

  • 236 poäng 100 badge 2x thumb
Gäller även vid databaskonvertering från 2017.0 till 2018.1.
Foto på emilsteen

emilsteen

  • 236 poäng 100 badge 2x thumb
Får även samma fel när jag försöker återställa en säkerhetskopia i 2018.1.
Foto på Mita Jonsson

Mita Jonsson, Moderator

  • 30,694 poäng 20k badge 2x thumb
Hej Emil!

Vi har försökt nå dig både per telefon och mejl, men inte fått svar. Du får gärna kontakta vår support eller om du återkopplar på mejlet.

Den här konversationen är inte längre öppen för kommentarer eller svar.