" Something went wrong :-( Our team is aware of the issue and is working on a solution."

  • 1
  • Problem
  • Uppdaterades för 10 månader sedan
  • Löst
Arkiverad och stängd

Denna konversation är inte längre öppet för kommentarer eller svar och communityns medlemmar kan inte se det längre.

Satt och lade in produkter i webbshoppen och hade jobbat på ett bra tag.
Helt plötsligt när jag skall klicka mig in på produktsidorna får jag följande felmeddelande.

"Something went wrong :-(Our team is aware of the issue and is working on a solution."

Enligt driftstatusen inget fel (så klart hehe)
Man kommer till huvudsidan och kan klicka sig vidare men när man skall klicka sig in på kategorierna i webbshoppen dyker problemet upp.

Det är tur att shoppen inte spridit sig ännu men detta är mycket irriterande.

Och vad innebär...
"Something went wrong :-(Our team is aware of the issue and is working on a solution."
Är det ett standard meddelande eller vet verkligen "teamet" om problemet.
Svårt att hitta vart man skall lämna felanmälan 

MvH Leif
 
Foto på Leif - Radio Zone

Leif - Radio Zone

  • 122 poäng 100 badge 2x thumb
  • irriterad

Publicerades för 10 månader sedan

  • 1
Foto på Leif - Radio Zone

Leif - Radio Zone

  • 122 poäng 100 badge 2x thumb
Nu har shoppen varit otillgänglig i över 2 timmar.
Detta är inte acceptabelt, och inte ha någon som helst jour eller liknande där man kan lägga felanmälan det måste jag verkligen tycka är dåligt.
Vi pratar om verksamheter där pengar kan förloras, företag kan få dålig stämpel pga otillgänglighet.
Foto på Nellie Karlsson

Nellie Karlsson, Application Specialist eEkonomi/Website/Webshop

  • 18,238 poäng 10k badge 2x thumb
Hej Leif! 

Tack för du hör av dig. Vi har en lösning på problemet och just nu jobbar vi på att skicka ut en ny version där lösningen på problemet finns med. Vi räknar med att ha det löst under kvällen. 

Jag kommer självklart att uppdatera här i tråden igen när jag har mer information. 
Så länge får jag be er användare som får detta felmeddelande att avvakta. 

Jag ber om ursäkt för vad detta orsakar dig. 

/Nellie
(Redigerad)
Foto på Leif - Radio Zone

Leif - Radio Zone

  • 122 poäng 100 badge 2x thumb
Tackar för svaret.
Får be om ursäkt för eventuellt sur ton men blir så klart lite frusterad.
Hoppas på lösningen då :)
Foto på Eleonor Jakobsson

Eleonor Jakobsson

  • 1,568 poäng 1k badge 2x thumb
Vad jag förstår har alltså våra e-butiker varit ner i 8 timmar nu? Det är ju lagom kul mitt i en annonskampanj :( Finns ingen prognos om hur länge det dröjer?
Foto på Nellie Karlsson

Nellie Karlsson, Application Specialist eEkonomi/Website/Webshop

  • 18,238 poäng 10k badge 2x thumb
Hej! 

Tyvärr har vi fått problem med att skicka ut en ny version ikväll. Vi gör nya försök imorgon och vi uppdaterar er så fort vi har mer information. 

Trots det tråkiga beskedet så får jag önska en trevlig kväll. 
/Nellie 
Foto på Robin Melldén

Robin Melldén, Team Manager

  • 3,114 poäng 3k badge 2x thumb
Hej allihopa,

Vi upptäckte detta problem tidigare idag i våra felloggar. Vi har en ny version redo att släppa men våra interna verktyg ställer till problem för oss just nu. Vi jobbar för fullt att få ut denna versionen och jag hoppas det är löst snarast möjligt. 

Beklagar detta!

Mvh
Robin
Foto på Robin Melldén

Robin Melldén, Team Manager

  • 3,114 poäng 3k badge 2x thumb
Officiellt svar
Hej,

Nu finns den nya versionen ute och problemet ska vara åtgärdat. 

Mvh
Robin. 

Den här konversationen är inte längre öppen för kommentarer eller svar.